Sviskepott Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar *smuglytter stille innerst i et hjørne, bak et digert fra-gulv-til-tak-gardin... 😴 * Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Sviskepott skrev (4 minutter siden): *smuglytter stille innerst i et hjørne, bak et digert fra-gulv-til-tak-gardin... 😴 * Ja, du kommer til å digge det tror jeg, du som digger Pink Floyd 🥰 Litt merkelig til å begynne med, men så blir det bare bedre og bedre 😊 Syns også det ble bedre 2 og 3 gangen jeg hørte igjennom det. Valpen ser ut til å like det selvom han titter veldig rart på høytalerne innimellon 😂🐶🥰 Og så var det en i kommentarfeltet der som anbefalte å spille det av dobbelt så fort, og da kan det jo hende at det høres ut som noe @N-4K0 liker 🤔 Det var en opplevelse det og i hvertfall 😆🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar (endret) Åhh...dobbelt så fort høres mere ruggeriktig ut med tanke på trim i stua. Men hvordan gjør man det da? Jeg er ikke fancy på noe vis. 🤡 ---------------- Rettelse: jeg fant det ut! Endret 29. januar av Sviskepott 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Sviskepott skrev (6 minutter siden): Åhh...dobbelt så fort høres mere ruggeriktig ut med tanke på trim i stua. Men hvordan gjør man det da? Jeg er ikke fancy på noe vis. 🤡 ---------------- Rettelse: jeg fant det ut! Kult 😆😎 Man kan gjøre mye rart med den funksjonen og få ting til å høres helt sprøtt ut 🤣🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Heheheeee... fordelen med det er jo at man kan rekke å høre på dobbelt så mye musikk, når man spiller den på dobbel hastighet 😆🤣😎🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (4 timer siden): Sitter med snurring å en glass cola Åsen har du det er ikke flink til sånne ting glemmer å spørre skal prøve ikke spise snop mandag til lørdag da 😵💫 Ja pappa var glad i snurring 😀 neida det er som vanlig det ☹️ åhh skal snart ut å kjøpe melkesjokolade 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (7 timer siden): 😊😻😻🐶🥰 Det går seg til litt etter litt, sakte men sikkert, selvom man ikke legger merke til det fra dag til dag🍀☘️💐🐶🥰 Det vil nok ta mange år det ☹️😻😻🐶🥰 🐶🥰😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Her @N-4K0 er noe veldig kul elektronisk musikk jeg fant i forrige uke 😎🥰 Cubering - Music for Birds and Trees 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (11 timer siden): Ja 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja pappa var glad i snurring 😀 neida det er som vanlig det ☹️ åhh skal snart ut å kjøpe melkesjokolade 😀 Så bra 😃 Sjokolade er digg og gjør så man blir litt glad 🐶🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Det vil nok ta mange år det ☹️😻😻🐶🥰 🐶🥰😻 Det er noe som vil være sørgelig hele livet, men som man kan klare å leve med og med tiden få litt mer på avstand. Det er godt du har kattene og oss her på forum å snakke med. Og at du unner deg små gleder som melkesjokolade 🤩 Valpen og jeg tenker på kattene og deg 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Cassidy Tvillingene tenker også på @Maskinfører og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar MR SPEED skrev (23 minutter siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Ønsker folk i tråden en god natt 😴 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar leticia skrev (6 minutter siden): Ønsker folk i tråden en god natt 😴 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godnatt, @leticia😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker også på @Maskinfører og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻 Det varmer og høre vi tenker på dere også 🥰🥰😻😻 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Så bra 😃 Sjokolade er digg og gjør så man blir litt glad 🐶🥰 Det er noe som vil være sørgelig hele livet, men som man kan klare å leve med og med tiden få litt mer på avstand. Det er godt du har kattene og oss her på forum å snakke med. Og at du unner deg små gleder som melkesjokolade 🤩 Valpen og jeg tenker på kattene og deg 🐶🥰 Ja sjokolade er godt 🤩🤩🐶🐶😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (12 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 Maskinfører skrev (14 minutter siden): Det varmer og høre vi tenker på dere også 🥰🥰😻😻 Tusen Takk, det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre det.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå