Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene ser at praten går her inne i natt, og det er bra.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at praten går her inne i natt, og det er bra.🥰🥰 Ja gjør det 🥰🥰 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Jeg hadde det litt for gøy på lørdag så jeg føkka opp døgnrytmen min noe så jævlig 😂 Nå må jeg snart gå på jobb en 8 timers tid også skal jeg legge meg rett etter det, blir nesten 24 timer uten søvn, men jaja. Har redbull da... 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Deechon skrev (1 minutt siden): Jeg hadde det litt for gøy på lørdag så jeg føkka opp døgnrytmen min noe så jævlig 😂 Nå må jeg snart gå på jobb en 8 timers tid også skal jeg legge meg rett etter det, blir nesten 24 timer uten søvn, men jaja. Har redbull da... Det er ikke noe morsomt, nei. Prøv å ha varierende døgnrytme og få en sånn fuck-up annenhver eller tom. hver uke 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja gjør det 🥰🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🥰🥰 Så fint 🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (9 minutter siden): Så fint 🥰🥰🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Ja 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar God morgen alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen til @Maskinfører og kattene hans, håper denne uka blir bittelitt lettere og bedre enn forrige, vi tenker på dere og sender de beste ønsker deres vei 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. januar Forfatter Del Skrevet 29. januar Trippelure skrev (1 time siden): God morgen alle sammen 🍀☘️🐶🥰 Spesiell hilsen til @Maskinfører og kattene hans, håper denne uka blir bittelitt lettere og bedre enn forrige, vi tenker på dere og sender de beste ønsker deres vei 😊😻😻🐶🥰 God morgen ja tusen takk Frida og Tuss hilser tilbake til deg og valpen er nok det samme dessverre tusen takk for gode tanker og gode ord 😊😊😻😻🐶🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (8 minutter siden): God morgen ja tusen takk Frida og Tuss hilser tilbake til deg og valpen er nok det samme dessverre tusen takk for gode tanker og gode ord 😊😊😻😻🐶🐶🥰 😊😻😻🐶🥰 Det går seg til litt etter litt, sakte men sikkert, selvom man ikke legger merke til det fra dag til dag🍀☘️💐🐶🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Gode tanker sendes sørover fra meg til Maskinfører og kattene 😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): God morgen ja tusen takk Frida og Tuss hilser tilbake til deg og valpen er nok det samme dessverre tusen takk for gode tanker og gode ord 😊😊😻😻🐶🐶🥰 Sitter med snurring å en glass cola Åsen har du det er ikke flink til sånne ting glemmer å spørre skal prøve ikke spise snop mandag til lørdag da 😵💫 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Snurring har jeg spist en del av, men jeg åpner bare kartongen og spiser rett ut av den. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar N-4K0 skrev (Akkurat nå): Snurring har jeg spist en del av, men jeg åpner bare kartongen og spiser rett ut av den. Har ikke spist det på lenge nå kjøpte 6 til i går meny nettbutikk selges bare med hjemme kjøring Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Snurringen var faktisk ganske god, men jeg spiste den lunken. Sikkert bedre varm og jeg hadde spedd den ut litt, for den var veldig tykk å tygge. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Jeg oppbevarte snurringen i romtemp og spiste rett ut av kartongen, det tilsvarer vel på sett og vis lunken, i hvertfall lunken uten oppvarming. Jeg spiser som regel all hermetisk mat rett ut av boksen, både fiskeboller og Spaghetti a la Capri mens jeg kunne spise det 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Fiskeboller er smaskens her også. Bjellands er best til nå. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Sviskepott skrev (Akkurat nå): Fiskeboller er smaskens her også. Bjellands er best til nå. NEI! Vesteraalens er best 😠🤣🤣🤣🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Her @N-4K0 er noe veldig kul elektronisk musikk jeg fant i forrige uke 😎🥰 Cubering - Music for Birds and Trees 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå