Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 23.1.2024 den 10:53 PM): Cassidy Tvillingene har det bra begge to. Vi sender våre tanker og klemmer til vår gode venn @Maskinfører🥰🥰 Tusen takk det varmer 🌹🌹🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer 🌹🌹🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 24.1.2024 den 1:17 AM): Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰😻😻Vi tenker på @Maskinfører🥰🥰 Ja jeg også 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar N-4K0 skrev (På 24.1.2024 den 6:04 AM): Maskinfører mistet dessverre faren sin 16. desember og har forståelig nok hatt det tungt siden, det er derfor vi prøver å vise så mye støtte og godhet som vi kan ❤️ Ja stemmer det ❤️ fred være med pappas minne han ble født i slutten av andre verdenskrig Mars 45 og skulle egentlig hete Fred men navnet ble Frede 🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 24.1.2024 den 11:56 AM): Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til @Maskinfører🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar Hadde vært godt med hjemmelaget Pizza med masse kjøttdeig og ost på 😊🥰😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også 🥰🥰 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar God morgen alle sammen. Håper alle får en fin fredag 🍀🐶🥰 Og en spesiell hilsen til @Maskinfører og kattene hans, fra valpen og meg 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Cassidy Tvillingene ønsker også alle sammen en Godmorgen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar TOMORROW UNMASKED KISS 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar God fredag i tråden og spesielt god fredag ønskes @Maskinfører, Tuss og Frida og @Trippelure sin fine valp Voffelure 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar N-4K0 skrev (2 timer siden): God fredag i tråden og spesielt god fredag ønskes @Maskinfører, Tuss og Frida og @Trippelure sin fine valp Voffelure Tusen❤️takk, da blir han glad og ønsker deg god fredag tilbake 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Om et par måneder kommer søstra mi på besøk en ukes tid og har med seg guttungen og hunden sin, så da blir det vel litt hundekos her og 🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar (endret) N-4K0 skrev (22 minutter siden): Om et par måneder kommer søstra mi på besøk en ukes tid og har med seg guttungen og hunden sin, så da blir det vel litt hundekos her og 🥰 Da må du lære nevøen din om Lego da 👍 Endret 26. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar MR SPEED skrev (29 minutter siden): Da må du lære nevøen din om Lego da 👍 Njæ, han er ikke to år gammel enda, litt tidlig for det det blir vel helst Duplo først. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar N-4K0 skrev (16 minutter siden): Njæ, han er ikke to år gammel enda, litt tidlig for det det blir vel helst Duplo først. Sorry der du 😃 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Maskinfører skrev (9 timer siden): Takk takk ❤️ vil ta noen år detta om kveldene sitter jeg bare hjemme fra 2016-2023 var jeg hos pappa fra 17:00-22:15 sånn tar jo tid ❤️ Du må bare la de ta den tiden det trenger. Jeg brukte 2 år på å komme meg over tapet av min bestemor, som for meg var min trygghet i livet. Bestefaren min som brått døde da jeg var 10 år tror jeg egentlig aldri jeg har kommet helt over. Slikt setter dype spor i et barn. (Jeg bodde i samme huset som besteforeldrene da jeg vokste opp). Håper det finnes noen andre rundt deg ❤️ - og hvis ikke så har du oss her inne som kanskje kan hjelpe litt på smerten og tapet du føler på ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til deg vår gode venn @Maskinfører🥰🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar @leticia vellkommen til forumet 1 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. januar Rapporter Del Skrevet 26. januar Maskinfører skrev (12 timer siden): Jada jeg er grei 😉 er 35 år ja 😉 Godt å høre! 🙂 Du bor ikke tilfeldigvis på Hadeland og driver med snøfjerning vel? 😉 (Har ALDRI sånt hell men den som gir seg osv... 😉 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå