N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Onkel_Stewart skrev (4 timer siden): Erru sjuk, @Maskinfører? Ta deg en konjakk og hvil deg godt, kompis. ❤️ Maskinfører mistet dessverre faren sin 16. desember og har forståelig nok hatt det tungt siden, det er derfor vi prøver å vise så mye støtte og godhet som vi kan ❤️ 4 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar God morgen alle sammen 😊 Og en spesiell hilsen til @Maskinfører og de søte kattene hans fra valpen min og meg 😊😻😻🍀🐶🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (26 minutter siden): God morgen alle sammen 😊 Og en spesiell hilsen til @Maskinfører og de søte kattene hans fra valpen min og meg 😊😻😻🍀🐶🥰 Masse kos ønskes herved mr. Voffelure 🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg skulle gjerne ha vært dyrenes besøksvenn. Alle dyreslag som likte meg, hadde vært helt ok. Slanger? Nei. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene sender varmetanker og varmeklemmer til @Maskinfører🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Kanskje kan jeg sende et varmeteppe? Blir han glad for det mon tro? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en fin ide vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg har alltid ønsket meg en foret varmedress, men det blir ikke så kaldt her hvor jeg bor. I alle fall varer det ikke lenge og da kan jeg jo ikke gå med den. Nordpolen i neste liv kanskje? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Hurra for 😃 @Sviskepott siste Lego settet hva er det 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Hva er det? Er det en Landrover kanskje? Eller noe enda mer gøy, @MR SPEED? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Hva er det? Er det en Landrover kanskje? Eller noe enda mer gøy, @MR SPEED? Deg deg Lego sett jeg må sette ALLT Lego sett nå på vent til venstre hånda er ok nå glemte å bygge for meg meg 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Jeg håper at utholdenhet og bedre helse vil drysse over deg i tiden som kommer og gi deg inspirasjon til å uttrykke akkurat hva du drømmer om. @MR SPEED Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Sviskepott skrev (9 minutter siden): Jeg håper at utholdenhet og bedre helse vil drysse over deg i tiden som kommer og gi deg inspirasjon til å uttrykke akkurat hva du drømmer om. @MR SPEED Bygger jeg nå er jeg en idiot da Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): Bygger jeg nå er jeg en idiot da Aldri. Kanskje du får vondt noe sted? *bekymret* Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Sviskepott skrev (3 minutter siden): Aldri. Kanskje du får vondt noe sted? *bekymret* Ja har vont i håndleddet nå. Prøver ikke bruke venstre hånd led….. for lego nå da er jeg idiot da ta på beskyttelse der nå for ikke bøye hånd ledede venter til smertene er borte da ps bare ikke RØRER på håndleddet ok 😃 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Sviskepott skrev (7 timer siden): Jeg har alltid ønsket meg en foret varmedress, men det blir ikke så kaldt her hvor jeg bor. I alle fall varer det ikke lenge og da kan jeg jo ikke gå med den. Nordpolen i neste liv kanskje? 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Cassidy Tvillingene er lysvåkne nå vi.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene er lysvåkne nå vi.😊😊☺️☺️ Helt enig 🐶🥰😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (8 minutter siden): Helt enig 🐶🥰😎 Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå