Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar leticia skrev (2 minutter siden): Hei Tenkte bare å stikke innom for å si at jeg håper det går bra med alle i tråden. Men så ser jeg at maskinfører skriver at det ikke går så bra. Det var dumt. Håper du får en god natt søvn @Maskinfører og kan få bedre dager framover ❤️. 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar De beste ønsker fra valpen og meg til @Maskinfører og kattene hans 🍀😃😻😻🐶🥰 Og en fin bli bra igjen sang 🤩🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): De beste ønsker fra valpen og meg til @Maskinfører og kattene hans 🍀😃😻😻🐶🥰 Og en fin bli bra igjen sang 🤩🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar God bedring @Maskinfører 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin natt.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 22.1.2024 den 10:36 PM): Cassidy Tvillingene blir lei oss når vi hører at det går dårlig, for det synes vi at er trist å høre. Ja det er det vil ta mange år detta 🥹🥹 ett stort tap den siste jeg hadde rett og slett min eneste pårørende ☹️☹️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar Delvis skrev (31 minutter siden): God bedring @Maskinfører 👍 Tusen takk 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar Trippelure skrev (42 minutter siden): De beste ønsker fra valpen og meg til @Maskinfører og kattene hans 🍀😃😻😻🐶🥰 Og en fin bli bra igjen sang 🤩🥰 Tusen takk ja den er fin 😻😻🥰🥰🐶🐕🥰 Tuss og Frida hilser tilbake ønsker dere alt vel også 😻😻🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Godnatt til Maskinmannen og alle vennene hans her inne. Nå slokner Sviska. 💤 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Godnatt til Maskinmannen og alle vennene hans her inne. Nå slokner Sviska. 💤 God natta, håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk ja den er fin 😻😻🥰🥰🐶🐕🥰 Tuss og Frida hilser tilbake ønsker dere alt vel også 😻😻🐶🐶🥰🥰 😃😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det er det vil ta mange år detta 🥹🥹 ett stort tap den siste jeg hadde rett og slett min eneste pårørende ☹️☹️ Cassidy Tvillingene forstår, våre tanker og klemmer går til deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Sviskepott skrev (6 minutter siden): Godnatt til Maskinmannen og alle vennene hans her inne. Nå slokner Sviska. 💤 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Natta. Tre klemmer til Maskinisten fra meg også. De er tempererte og lukter godt. Olje eller noe. 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. januar Rapporter Del Skrevet 23. januar Cassidy Tvillingene ønsker alle som skal sove nå en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar Trippelure skrev (41 minutter siden): God natta, håper du får sove godt og drømme no' flott 🍀🐶🥰 God natt og sov godt Sviskepott 😻🐶😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. januar Sviskepott skrev (34 minutter siden): Natta. Tre klemmer til Maskinisten fra meg også. De er tempererte og lukter godt. Olje eller noe. 😉 Maskinisten ja pappa var der 😀 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar All verdens beste ønsker til @Maskinfører, bra at du har kattene som sikkert gir deg en del trøst ❤️ Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar Erru sjuk, @Maskinfører? Ta deg en konjakk og hvil deg godt, kompis. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Rapporter Del Skrevet 24. januar (endret) Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰😻😻Vi tenker på @Maskinfører🥰🥰 Endret 24. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå