Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Sviskepott skrev (2 timer siden): Godmorgen i tråden. Det regner hos meg og så ble det tre plussgrader. Rart at det svinger sånn. God morgen 🐶🥰 På tide å finne frem brodder 😁 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar På tide å holde seg innendørs en stund, tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Jeg kan ikke det, hunden må ut 😅🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin søndag videre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar God søndag ønskes dere alle og koselig å se @Sviskepott igjen 😊 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Sviskepott skrev (10 timer siden): ...så hvis det fryser på igjen etter en del smelting, så blir det mange beinbrudd og kollisjoner. Pigg sko THED Piggsko Tilbud på piggsko KJØPE IKKE SPARE PENGER DS 👍👍 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Piggsko og brodder er smarte oppfinnelser, heldigvis ikke noe jeg trenger med enn en håndfull dager ila. vinteren selv om jeg ikke bruker det. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar (endret) Etter at jeg fikk hund har jeg begynnt å bruke brodder når det er glatt ute. Løper for stor risiko uten... Endret 21. januar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene er helt enige med deg i at det er smarte oppfinnelser @N-4K0 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Trippelure skrev (8 minutter siden): Etter at jeg fikk hund har jeg begynnt å bruke brodder når det er glatt ute. Løper for stor risiko uten... Det er nok veldig lurt, spesielt med en hund som blir av middels til stor størrelse og sterk nok til å kunne dra turkompisen sin av føttene Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Cassidy Tvillingene har fått regn her i Bergen nå, så vi håper at snøen regner vekk nå. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Her i Brønnøysund fikk vi 25cm med snø natt til i går. Vi har heldigvis en slektning som har atv med skjær som pleier å brøyte hos naboer og kjenninger og også kommer hit og brøyter innkjørselen vår når det kommer mye snø sånn at vi slipper å måke alt for hånd Jeg trenger stort sett bare å måke på og rundt bilen min og det er digg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene kan fortelle at vi har 5 varmegrader og sterk vind og kraftige regnbyger her i Bergen nå.🌧️🌧️🌬️🌬️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Jeg vet ikke hva tempen her er, men det snødde littegrann tidligere og er nok fortsatt under null. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene håper at snøen regner vekk her hos oss, for ellers får vi et hålkeføre her i Bergen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Ja, det blir ofte sånn her ved vekslende temp. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Cassidy Tvillingene har opplevd vekslende temperaturer heletiden her i Bergen, siden vi flyttet hit i juni 2016. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Vi er nok ganske vant til lignende tilstander da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Ja Cassidy Tvillingene tror nok at temperaturskiftningene skjer over hele landet nå vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå