Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, det er akkurat det som er problemet med for varmt. Og så er det kjipt å gå i +30 med nesten 30kg på ryggen når man er ute på tur. Jeg har gjort det noen ganger 🥴😵 Når man går med sekk om vinteren blir man varm og trenger ikke så mye klær. 

Cassidy Tvillingene forstår deg godt, vi synes at tropevarme er ren tortur.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har aldri prøvd Badstu, vi liker ikke sterk sol om sommeren heller. For siden vi er rødhårede og har melkehvit hud, så ser vi fort ut som to kokte hummere i huden om sommeren.🦞🦞

Badstu er veldig varmt, og så skal man hoppe ut i kaldt vann eller dusje i kaldt vann etterpå. Det forstår jeg godt! Da er det bra dere bor i Bergen som har mye regn 😉🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (17 minutter siden):

Ja, det er akkurat det som er problemet med for varmt. Og så er det kjipt å gå i +30 med nesten 30kg på ryggen når man er ute på tur. Jeg har gjort det noen ganger 🥴😵 Når man går med sekk om vinteren blir man varm og trenger ikke så mye klær. 

Konklusjon - ikke dra på tur :p 

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Konklusjon - ikke dra på tur :p 

🤣 Jo det er så digg å slite litt med kroppen og så lage camp og kose seg ute i naturen. Jeg liker det best for der kan jeg føle meg helt fri 🥰 Og snart kan valpen min bli med på tur også og det gleder jeg meg masse til🐶🥰 I høst bar jeg han med meg i den store sekken min fordi han ikke orket å gå så langt. Den ene gangen hadde jeg for liten sekk så jeg bar han hjem i armene mine i nesten 3km mens han sov. Han var veldig søt da 🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

🤣 Jo det er så digg å slite litt med kroppen og så lage camp og kose seg ute i naturen. Jeg liker det best for der kan jeg føle meg helt fri 🥰 Og snart kan valpen min bli med på tur også og det gleder jeg meg masse til🐶🥰 I høst bar jeg han med meg i den store sekken min fordi han ikke orket å gå så langt. Den ene gangen hadde jeg for liten sekk så jeg bar han hjem i armene mine i nesten 3km mens han sov. Han var veldig søt da 🐶🥰

Cassidy Tvillingene vet, for både du og valpen er turelskere.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi elsker sommerregn.🌧️🌧️

Ja, jeg liker også regn om sommeren 🥰 men ikke så glad i tordenvær, det kan bli skummelt når man er ute på tur 😱

Lenke til kommentar

Kosere hunder og katter er skikkelig kos 🥰💖

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene kan bekrefte at Bergenssommeren består av 90% regn.😉😉

Jeg har en kamerat utenfor Bergen som elsker sol og tropevarme. Og kan er misunnelig på østlandsværet mitt som har så mye sol og varme om sommeren 😅

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi er livredde for tordenvær begge to.😱😱⛈️⛈️

Jeg var i telt midt i en tordenstorm som varte i nesten 2 timer, det kom brått på. Og så lå jeg litt utsatt til, og lynet slo ned flere ganger rett i nærheten så bakken ristet og det lynte og tordnet samtidig. Masse vind og hagl så den ene teltstangen min knakk. Det gikk jo bra, men etter det har jeg blitt redd for tordenvær.

I fjor sommer gikk jeg midt i et tordenvær men det ga seg ganske fort. Jeg var skikkelig redd og det regnet så mye at jeg nesten ikke kunne se noen ting. Så traff jeg noen sauer som lå inni noen busker og jeg la meg der sammen med de, veldig fine sauer 🥰 Man kjenner virkelig at man lever og egentlig er glad i livet når man opplever sånne ting. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg var i telt midt i en tordenstorm som varte i nesten 2 timer, det kom brått på. Og så lå jeg litt utsatt til, og lynet slo ned flere ganger rett i nærheten så bakken ristet og det lynte og tordnet samtidig. Masse vind og hagl så den ene teltstangen min knakk. Det gikk jo bra, men etter det har jeg blitt redd for tordenvær.

I fjor sommer gikk jeg midt i et tordenvær men det ga seg ganske fort. Jeg var skikkelig redd og det regnet så mye at jeg nesten ikke kunne se noen ting. Så traff jeg noen sauer som lå inni noen busker og jeg la meg der sammen med de, veldig fine sauer 🥰 Man kjenner virkelig at man lever og egentlig er glad i livet når man opplever sånne ting. 

Cassidy Tvillingene forstår at du fikk en skikkelig støkk i livet der. Vi har vært redde for tordenvær siden vi var barn.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden):

Cassidy Tvillingene kan be deg foreslå for han at dere to bytter bosted om sommeren.🤣🤣

Næææi, jeg er veldig glad i skogen her jeg bor, og så er det ikke så mye flått her som det er i Bergen. Jeg hater flått, syns de er ekstremt ekle, grøss 🤢😰

Lenke til kommentar

Næææi, jeg er veldig glad i skogen her jeg bor, og så er det ikke så mye flått her som det er i Bergen. Jeg hater flått, syns de er ekstremt ekle, grøss 🤢😰

Cassidy Tvillingene vet, vi bor i en skog siden huset vårt ligger i skogen. Så vi vet hvor jævlig irriterende flotten er om sommeren.:yes::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...