Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på deg nå som du har det vondt og er trist.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Entern skrev (18 timer siden): Enig, håper du har det så bra du kan @Maskinfører🧡 Går sånn halvveis 🧡 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (3 timer siden): Det er bra 😀😀 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk 💖 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja det er det 💖💖 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (3 timer siden): Går sånn halvveis 🧡 Maskinfører skrev (3 timer siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar God kveld alle sammen 🥰 Håper alle koser seg så godt de kan, til tross for uvær, kulde og dødsfall 🌹🍀❤️ Jeg og valpen min har det fint, digger musikk (dvs valpen sover da... 😂) og slapper av 😊🐶 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): God kveld alle sammen 🥰 Håper alle koser seg så godt de kan, til tross for uvær, kulde og dødsfall 🌹🍀❤️ Jeg og valpen min har det fint, digger musikk (dvs valpen sover da... 😂) og slapper av 😊🐶 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det fint. Og vi er glade for å høre at både du og valpen din har det fint.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har det fint. Og vi er glade for å høre at både du og valpen din har det fint.🥰🥰🐶🐶 Det er fint å høre og takk for gleder 🥰 Har dere hatt en bra start på det nye året? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er fint å høre og takk for gleder 🥰 Har dere hatt en bra start på det nye året? Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et fint og bra år.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at 2024 blir et fint og bra år.🥰🥰 Vi får bestemme oss for det alle sammen, så blir det nok det 🥰 Akkurat som @Sviskepott sa i tråden sin 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Vi får bestemme oss for det alle sammen, så blir det nok det 🥰 Akkurat som @Sviskepott sa i tråden sin 🐶🥰 Cassidy Tvillingene er helt enige, for vi gjør som @Sviskepott sier for hun er klok og snill.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, for vi gjør som @Sviskepott sier for hun er klok og snill.🥰🥰 Ja det har jeg også forstått at hun er 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja det har jeg også forstått at hun er 🥰 Cassidy Tvillingene snakker mye med henne, hun er en god forumvenn. Og du er også en god forumvenn for oss.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene snakker mye med henne, hun er en god forumvenn. Og du er også en god forumvenn for oss.🥰🥰 Tusen❤️takk 🥰 Dere er også gode venner for meg og valpen min 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 🥰 Dere er også gode venner for meg og valpen min 🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker både deg og valpen din veldig godt.🥰🥰🐶🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene liker både deg og valpen din veldig godt.🥰🥰🐶🐶 Tusen❤️takk 🥰 vi liker dere begge to veldig godt 🐶😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 🥰 vi liker dere begge to veldig godt 🐶😃 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene veldig glade.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene veldig glade.🥰🥰 Så bra, jeg digger når folk er glade 😃🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (Akkurat nå): Så bra, jeg digger når folk er glade 😃🐶🥰 Det digger Cassidy Tvillingene også.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Jeg digger at vi er gla'diggere 🤣😃🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (2 minutter siden): Jeg digger at vi er gla'diggere 🤣😃🥰 Støttes uten tvil 100% av Cassidy Tvillingene.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå