Maskinfører Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰 🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Maskinfører skrev (6 minutter siden): 🥰🥰 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰 🥰🌹🌹 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, vi tenker alltid på deg.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰 🥰🌹🌹 Håper du har det så greit som du kan, @maskinfører ❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Det håper Cassidy Tvillingene også.💖💖 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar leticia skrev (9 timer siden): Nei, ikke slekt. Var der første gang da jeg var 10 år. Da var vi innom kysten i Normandie - tok båttur fra Saint Malo - til Jersey som er Engelsk. Neste gang jeg var i Frankrike var jeg 20 år, da tok jeg med min datter til Disneyland Paris. De senere årene har det blitt en del turer. Fra 1 - 4 reiser i året til Frankrike. Det har både blitt endel turer til Disneyland samt til Rivieraen, men fant etterhvert ut at jeg likte meg bedre i Languedoc - Roussillon området - altså kysten fra Montpellier og sørover til Spanskegrensa. Kysten er mye likt Rivieraen, men færre folk og ikke så mange rikfolk og nordmenn som drar dit som til Rivieraen Så fint fint å ha et favorittland mitt er Irland, det er der jeg har vært mest liker England og Skottland og 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar leticia skrev (1 time siden): Håper du har det så greit som du kan, @maskinfører ❤️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det håper Cassidy Tvillingene også.💖💖 Enig, håper du har det så bra du kan @Maskinfører🧡 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Entern skrev (5 minutter siden): Så fint fint å ha et favorittland mitt er Irland, det er der jeg har vært mest liker England og Skottland og Det gleder Cassidy Tvillingene å høre at du liker Irland.💚💚🍀🍀☘️☘️ Entern skrev (5 minutter siden): Enig, håper du har det så bra du kan @Maskinfører🧡 💖💖 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Entern skrev (6 timer siden): Enig, håper du har det så bra du kan @Maskinfører🧡 Ja får håpe det 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar leticia skrev (8 timer siden): Håper du har det så greit som du kan, @maskinfører ❤️ Nei har ikke det ☹️☹️❤️🌹💖 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, vi tenker alltid på deg.🥰🥰 Tusen takk for gode tanker og gode ord 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Maskinfører skrev (12 minutter siden): Tusen takk for gode tanker og gode ord 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker mye på deg nå som du har det vondt og er trist.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar leticia skrev (9 timer siden): WOW Koselig Jeg har vært i Danmark, Tyskland, Nederland, Belgia, Frankrike, Sveits, Italia, Østerrike, Sverige, Spania, Tsjekkia, England, Slovenia, Luxembourg - så holder meg i hovedsak i Vesteuropa 😂 - men Frankrike er uten tvil favoritten ❤️ Håper å få opplevd Andorra også, det er mitt neste land på lista Imponerende liste, i hvertfall for en som bare har vært i Sverige og Tsjekkia Søstra mi har i tillegg vært i England, Polen og på Island, men selv om jeg kunne tenkt meg å se flere steder, er jeg dessverre ikke veldig reiselysten, jeg trives best hjemme (med pc'n). 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker mye på deg nå som du har det vondt og er trist.🥰🥰 Samme her, tankene går mye til @Maskinfører for tiden 💖 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar N-4K0 skrev (4 minutter siden): Samme her, tankene går mye til @Maskinfører for tiden 💖 Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å tenke på @Maskinfører nå.💖💖 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Cassidy Tvillingene har god kontakt med @Maskinfører både her på Diskusjon og på KG. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene har god kontakt med @Maskinfører både her på Diskusjon og på KG. Det er bra 😀😀 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å tenke på @Maskinfører nå.💖💖 Ja det er det 💖💖 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar N-4K0 skrev (11 timer siden): Samme her, tankene går mye til @Maskinfører for tiden 💖 Tusen takk 💖 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå