N-4K0 Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi får nå se 🌹 håper du får ett godt nytt å i alle fall 🌹 Du fortjener det beste året du kan få etter slutten av fjoråret 💖 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar N-4K0 skrev (3 minutter siden): Du fortjener det beste året du kan få etter slutten av fjoråret 💖 Cassidy Tvillingene er helt enige, våre tanker går til @Maskinfører💖💖 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.🥰🥰 Ja det er bra 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar N-4K0 skrev (13 timer siden): Du fortjener det beste året du kan få etter slutten av fjoråret 💖 Ja jeg gjør vel det men nå er far borte og da er det ikke mere igjen 💖☹️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, våre tanker går til @Maskinfører💖💖 Tusen takk det varmer 💖💖 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (54 minutter siden): Ja det er bra 🥰🥰 🥰🥰 Maskinfører skrev (53 minutter siden): Tusen takk det varmer 💖💖 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 1.1.2024 den 12:06 AM): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @SVK2 @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Scarvo @trn100 @Millennium-Blå @Quakecry @Ænema @Trippelure @Onkel_Stewart @Delvis @Adobyen @leticia @Neffi Et RIKTIG GODT NYTTÅR!!💖💖 Godt nyttår @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). og alle dere andre 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar leticia skrev (Akkurat nå): Godt nyttår @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). og alle dere andre Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi håper at 2024 blir et fint og bra år for deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi håper at 2024 blir et fint og bra år for deg.🥰🥰 Takk det samme ❤️ Bare en uke igjen til jeg reiser til Frankrike, så det er noe å se fram til der ihvertfall Har cassidy tvillingene noen planer for det nye året? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar leticia skrev (1 minutt siden): Takk det samme ❤️ Bare en uke igjen til jeg reiser til Frankrike, så det er noe å se fram til der ihvertfall Har cassidy tvillingene noen planer for det nye året? Cassidy Tvillingene har ikke noen spesielle planer dette året, vi ønsker deg riktig god tur og en fin ferie i Frankrike.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har ikke noen spesielle planer dette året, vi ønsker deg riktig god tur og en fin ferie i Frankrike.🥰🥰 Takk for det 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar leticia skrev (Akkurat nå): Takk for det 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Neffi Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 1.1.2024 den 12:06 AM): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @SVK2 @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Scarvo @trn100 @Millennium-Blå @Quakecry @Ænema @Trippelure @Onkel_Stewart @Delvis @Adobyen @leticia @Neffi Et RIKTIG GODT NYTTÅR!!💖💖 Godt nyttår tilbake @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🎆 ❤️ 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Neffi skrev (6 minutter siden): Godt nyttår tilbake @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🎆 ❤️ Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, vi håper at 2024 blir et fint og bra år for deg.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. januar Forfatter Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): 🥰🥰 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Jeg også 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Jeg også 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar leticia skrev (2 timer siden): Takk det samme ❤️ Bare en uke igjen til jeg reiser til Frankrike, så det er noe å se fram til der ihvertfall Har cassidy tvillingene noen planer for det nye året? Høres flott ut 😀👍 (Har aldri vært i Frankrike😅) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Entern skrev (5 minutter siden): Høres flott ut 😀👍 (Har aldri vært i Frankrike😅) Cassidy Tvillingene har aldri vært i Frankrike heller, men vi synes at det høres ut som et fint land.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Entern skrev (7 minutter siden): Høres flott ut 😀👍 (Har aldri vært i Frankrike😅) Det er et veldig fint land. Det har så mye variasjon. Alpene, Rivieraen, kysten oppe i nord, mange flotte bygninger og slott. Folkene der er veldig hyggelige også. Jeg reiser oftest til den franske delen av Catalonia, denne gangen skal jeg til Camargue - området. Skal også en tur innom Alpene på vei hjem Jeg lager kanskje en egen tråd om reisen min 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri vært i Frankrike heller, men vi synes at det høres ut som et fint land.🥰🥰 Det er fint der - og jeg føler egentlig mer tilhørighet til Frankrike enn til Norge sånn egentlig ❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå