Ænema Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (11 timer siden): Nei de har ikke det ☹️☹️ trist. dumt vi bor så spredt ellers kunne jeg feiret med deg ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Ænema skrev (3 timer siden): trist. dumt vi bor så spredt ellers kunne jeg feiret med deg ❤️ Ja det er veldig trist ☹️ men bare sånn det blir ☹️ ja det kunne vi ❤️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @SVK2 @MR SPEED @TheDarkSycamore - SCM @SprengeMobil @Sviskepott @N-4K0 @Scarvo @trn100 @Millennium-Blå @Quakecry @Ænema @Trippelure @Onkel_Stewart @Delvis Et RIKTIG GODT NYTTÅR!!💖💖 Godt nytt år 💖💖 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er bra.🥰🥰 Ja er det 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Trippelure skrev (14 timer siden): 🐶🥰 Har du tatt deg en dram? 🥳🥂🎉 🐶🥰 Ja 🥰 enn der ? 🥳🎉🎉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Håper du og kattene har en fin dag @Maskinfører😊😺😺 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (Akkurat nå): Håper du og kattene har en fin dag @Maskinfører😊😺😺 Ja de ligger og sover 😊😺😺 ha en fin dag tilbake håper du også har det bra 😀😀 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja de ligger og sover 😊😺😺 ha en fin dag tilbake håper du også har det bra 😀😀 Tusen takk det har jeg 😀😀 Endret 1. januar av Entern 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Entern skrev (15 minutter siden): Tusen takk det har jeg 😀😀 Det er bra 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Ænema skrev (5 timer siden): Godt nytt år til søte dere også ❤️ Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi håper at 2024 blir et fint og bra år for deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja er det 🥰🥰 🥰🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Godt nytt år 💖💖 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi håper at 2024 blir et fint og bra år for deg.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi håper at 2024 blir et fint og bra år for deg.🥰🥰 Tusen takk nei det blir vel ikke noen flere bra år nå ☹️☹️🕯️🕯️ men håper dere får ett bra år 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Maskinfører skrev (2 timer siden): 🐶🥰 Ja 🥰 enn der ? 🥳🎉🎉 Jeg tok meg 3 drammer i går, men ingen i dag 😂🐶🥰🎉 Håper det nye året blir bra for deg og pusekattene dine 🍀🍀😊😻😻🥰🐶🎉 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Trippelure skrev (1 time siden): Jeg tok meg 3 drammer i går, men ingen i dag 😂🐶🥰🎉 Håper det nye året blir bra for deg og pusekattene dine 🍀🍀😊😻😻🥰🐶🎉 Ja samma her 😊🐶🥰🎉 ja jeg vet nå ikke det ☹️☹️ håper dere får ett godt nytt år i alle fall 🍀🍀☘️😊😊😻😻🥰🥰🐶🐶🎉🎉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar De som liker Lego bilder bruke den der —-> @MR SPEED til meg så da er du dere med i den lista for nye Lego bilder for de 3 her under er med jeg vet de liker Lego bilder @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Entern @Sviskepott Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) Maskinfører skrev (4 timer siden): Tusen takk nei det blir vel ikke noen flere bra år nå ☹️☹️🕯️🕯️ men håper dere får ett bra år 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, våre tanker går til deg.🥰🥰 Endret 1. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): 😋😋🥰🥰 MR SPEED skrev (2 timer siden): 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, våre tanker går til deg.🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå