Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) MR SPEED skrev (9 minutter siden): Har begynt som liks lærer elvene mine er @Trippelure @Entern trenger ikke lærer men jeg er her da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) regel 1 bruk 50 liks pr dag 350 liks på en uke 1750 liks på en måned 21.000 liks på et år sånn sett i gang jeg ser etter deg dere da Nei, jeg vil ikke lære å spare likes 😝 Jo flere likes jeg bruker, jo fler likes får jeg også. Så jeg syns man burde bruke opp alle likesene hver eneste dag, får da får man gitt flest mulig likes 😁🤩🥰 Endret 31. desember 2023 av Trippelure Skriveleif 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Nei, jeg vil ikke lære å spare likes 😝 Jo flere likes jeg bruker, jo fler likes får jeg også. Så jeg syns man burde bruke opp alle likesene hve eneste dag, får da får man gitt flest mulig likes 😁🤩🥰 Så er du tom igjen ok da jeg går ril streik da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Så er du tom igjen ok da jeg går ril streik da Nei, nå har jeg jo fått nye likes siden det er en ny dag 😃 Men jeg gidder ikke gi deg likes for å skrive at man ikke skal gi likes 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ønsker dere alle en fin nyttårsaften og sender varme tanker til hundene og kattene noen av dere har og håper de får masse kos og ikke blir skremt av fyrverkeriet 🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (47 minutter siden): God morgen 🐶😊🎉 I dag er det nyttårsaften og forumfest 🐶🥰🎉🥳😻😻😊 Håper alle har det bra🍀❤️ God morgen 😊🧡 ja nyttårsaftensforumfest på Lekeplassen er en kjempegod ide😊😄🥳håper du og har det bra🧡 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Om det blir særlig deltakelse på Lekeplassen med meg i dag vet jeg ikke, men jeg skal i hvertfall skrive i Maskins og Potts tråder og ønske alle et godt 2024 etter midnatt 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): God morgen 😊🧡 ja nyttårsaftensforumfest på Lekeplassen er en kjempegod ide😊😄🥳håper du og har det bra🧡 Takk ❤️ Jeg har det bra og valpen gnager på beinet sitt og ser ut tiø ø kose seg. I går mistet han den ene nedre hjørnetanna 🐶😳😂 Håper du også har det bra, men det så ut som om du hadde det i en annen tråd 😉 Ja da blir det party i kveld 🤩🥰🎉🥂🥳 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 N-4K0 skrev (12 minutter siden): Ønsker dere alle en fin nyttårsaften og sender varme tanker til hundene og kattene noen av dere har og håper de får masse kos og ikke blir skremt av fyrverkeriet 🥰 Tusen❤️takk 😊 Valpen min får et digert bein med kjøtt på, så da blir han førnøyd og opptatt. Så spiller vi litt musikk rock, techno, trance, house eller reggae og overdøver det værste bråket. Og valpen min er ikke redd for noen ting fra før (annet enn at jeg skal gå fra han og gi han til noen andre), så jeg tror det skal gå bra 🐶🥰🥳 Vi ønsker deg en flott dag og feiring!! 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (1 time siden): techno, trance, Måtte gi et hjerte for musikksmaken + god valpeoppdragelse 🐶 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (2 timer siden): Takk ❤️ Jeg har det bra og valpen gnager på beinet sitt og ser ut tiø ø kose seg. I går mistet han den ene nedre hjørnetanna 🐶😳😂 Håper du også har det bra, men det så ut som om du hadde det i en annen tråd 😉 Ja da blir det party i kveld 🤩🥰🎉🥂🥳 Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😊 Valpen min får et digert bein med kjøtt på, så da blir han førnøyd og opptatt. Så spiller vi litt musikk rock, techno, trance, house eller reggae og overdøver det værste bråket. Og valpen min er ikke redd for noen ting fra før (annet enn at jeg skal gå fra han og gi han til noen andre), så jeg tror det skal gå bra 🐶🥰🥳 Vi ønsker deg en flott dag og feiring!! Høres ut som om du og valpen får en artig og hyggelig dag sammen i dag 😊🐶🧡 N-4K0 skrev (2 timer siden): Om det blir særlig deltakelse på Lekeplassen med meg i dag vet jeg ikke, men jeg skal i hvertfall skrive i Maskins og Potts tråder og ønske alle et godt 2024 etter midnatt Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (10 minutter siden): Håper du får en fin kveld Takk det samme, ha en fin nyttårsaften enten det blir med eller uten faren din 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 N-4K0 skrev (2 minutter siden): Takk det samme, ha en fin nyttårsaften enten det blir med eller uten faren din Det blir med fattern 😊 tusen takk 😊👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (11 timer siden): Takk det varmer 🥰🥰 Siterer deg her se her https://lekekassen.no/lego-icons-10318-concorde 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 MR SPEED skrev (4 timer siden): Har begynt som liks lærer elvene mine er @Trippelure @Entern trenger ikke lærer men jeg er her da @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) regel 1 bruk 50 liks pr dag 350 liks på en uke 1750 liks på en måned 21.000 liks på et år sånn sett i gang jeg ser etter deg dere da Cassidy Tvillingene sier Godettermiddag vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene sier Godettermiddag vi.🥰🥰 God ettermiddag 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Godt nyttår folkens! Måtte det nye bli bedre en det forrige❤️ 🥂🥳🎉🍾 1 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (På 30.12.2023 den 3:54 PM): Pusene har det fint verre med meg da 🥰😻😻 Det er godt at du har pusene 🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Duriello skrev (23 minutter siden): Godt nyttår folkens! Måtte det nye bli bedre en det forrige❤️ 🥂🥳🎉🍾 Godt nyttår 🥳😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (1 time siden): God ettermiddag 🥰🥰 Entern skrev (33 minutter siden): Godt nyttår 🥳😊 leticia skrev (38 minutter siden): Det er godt at du har pusene 🥰 Duriello skrev (57 minutter siden): Godt nyttår folkens! Måtte det nye bli bedre en det forrige❤️ 🥂🥳🎉🍾 Cassidy Tvillingene ønsker dere også et Godt Nyttår.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Godt nyttår CC! Hva Synes dere om at Dronning Margrethe abdiserer? Endret 31. desember 2023 av Quakecry 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå