Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Helg vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Håper dere har hatt en fin dag! 🍀🥰 Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin dag i dag, og vi håper at du og valpen din har hatt det samme.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Helg vi.🥰🥰 Tusen❤️takk 🥰 Valpen min og jeg ønsker dere en god og glitrende helg tilbake 🐶🥰💫 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene har hatt en veldig fin dag i dag, og vi håper at du og valpen din har hatt det samme.🥰🥰🐶🐶 Det er veldig hyggelig å høre 🥰 Vi har hatt en rolig og fin dag 😊 Valpen har mest slappet av og tatt det rolig på tur 🐶🥰 og jeg har ryddet og handlet til nyttår 🎉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 🥰 Valpen min og jeg ønsker dere en god og glitrende helg tilbake 🐶🥰💫 Det er veldig hyggelig å høre 🥰 Vi har hatt en rolig og fin dag 😊 Valpen har mest slappet av og tatt det rolig på tur 🐶🥰 og jeg har ryddet og handlet til nyttår 🎉 Det liker Cassidy Tvillingene å høre, vi synes at det høres hyggelig og koselig ut.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Maskinfører skrev (4 timer siden): Nei har ikke fått gjort det ennå venter til sorgen var gitt seg 😊 Sorry @Maskinfører 😫 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til deg vi @Maskinfører🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til deg vi @Maskinfører🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at du hører på Def Leppard nå.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Cassidy Tvillingene ser at du bygger Lego nå.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at du bygger Lego nå.🥰🥰 Nei hører PÅ STRAY CATS FOR MØRK VENTER TIL MORGEN 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Nei hører PÅ STRAY CATS FOR MØRK VENTER TIL MORGEN Cassidy Tvillingene forstår, nå må du kose deg med Stray Cats Musikk.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 Yes koser meg STRAY CATS 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. desember 2023 Del Skrevet 30. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Yes koser meg STRAY CATS Det liker Cassidy Tvillingene å høre.🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene sender våre varmetanker og varmeklemmer til deg vi @Maskinfører🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 MR SPEED skrev (3 timer siden): Sorry @Maskinfører 😫 Det går bra 😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (5 timer siden): Du har din egen famile med kattene dine og jeg med valpen min 😻😻🐶🥰 Så har forumfest og en skål i tråden din 🥳🥂🎉 Tusen❤️takk for det 🐶😊 Håper du også får en koselig helg! 🍀🎉 Ja jeg har det 😻😻 ja forumfest må vi ha 😊🥳😻😻🐶🐶🐕🐕 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 Tusen takk 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰 Cassidy Tvillingene har tenkt mye på deg i dag vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (7 timer siden): Håper både kattepusene og valpen får en koselig helg sammen med de fine og snille eierne sine🐱🐱🐶😊😊 Ja det håper jeg også 😻😻🐕🐕🐶🐶 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå