Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at fyrverkeri på nyttårsaften burde vært forbudt. For nyttårsaften er en av de dagene i året hvor folk drikker mest alkohol, og det blir som å gi eksplosiver til fulle folk. Det er ikke rart at det ofte går galt. Dette er en liten tanke fra oss to CC-Gutten Ciaran Cassidy og CC-Jenten Ciara Cassidy. Det er jeg 100% helt enig i! Det burde bare vært offentlige fyrverkeri, de er også mye vakrere. Eller at man måtte ha en slags lisens ala førerkort for å få sende opp fyrverkeri privat. Jeg var ofte redd for fyrverkeriet da jeg var liten, nettopp fordi de voksne var litt fulle. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er jeg 100% helt enig i! Det burde bare vært offentlige fyrverkeri, de er også mye vakrere. Eller at man måtte ha en slags lisens ala førerkort for å få sende opp fyrverkeri privat. Jeg var ofte redd for fyrverkeriet da jeg var liten, nettopp fordi de voksne var litt fulle. Cassidy Tvillingene er enige med deg der. For vi synes ikke at fyrverkeri og alkohol hører sammen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene kommer ikke inn på den lenken, den laster ikke opp. Er det bedre her da CC https://www.brickfanatics.com/no/over-100-rabatt-på-det-største-lego-technic-settet-noensinne 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene er enige med deg der. For vi synes ikke at fyrverkeri og alkohol hører sammen. Helt enig med dere 😊 Og så syns jeg det smeller litt mye. Jeg pleier å sove ute i skogen, da slipper jeg fyrverkeri. Men i år blir det litt mye stress med dårlig tid, valp og enorme mengder snø. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er det bedre her da CC https://www.brickfanatics.com/no/over-100-rabatt-på-det-største-lego-technic-settet-noensinne Nå kom Cassidy Tvillingene inn på lenken.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig med dere 😊 Og så syns jeg det smeller litt mye. Jeg pleier å sove ute i skogen, da slipper jeg fyrverkeri. Men i år blir det litt mye stress med dårlig tid, valp og enorme mengder snø. Det forstår Cassidy Tvillingene vi går mye på tur i skogen, siden vi bor i skogen. Vi bor litt utenfor Bergen by, og huset vårt ligger i en skog.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Nå kom Cassidy Tvillingene inn på lenken.👨🦰👩🦰👍👍 Carol Carol Carol Carol CAROL CAROL ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Carol Carol Carol Carol CAROL CAROL ❤️❤️ Hei @MR SPEED Se i Hvilken sang hører du på nå? tråden 🤭 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Hei @MR SPEED Se i Hvilken sang hører du på nå? tråden 🤭 Trippelure skrev (Akkurat nå): Hei @MR SPEED Se i Hvilken sang hører du på nå? tråden 🤭 Cassidy Tvillingene inviterer Carol med på festen vi.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det forstår Cassidy Tvillingene vi går mye på tur i skogen, siden vi bor i skogen. Vi bor litt utenfor Bergen by, og huset vårt ligger i en skog.🥰🥰 Det hørtes veldig koselig ut 🥰 Jeg drømmer om å flytte til et lite hus i skogen, men det blir en stund til jeg kan gjøre det. Jeg bor veldig nærme en stor skog, det tar 8 min å gå dit og det er jeg glad for 😃 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene inviterer Carol med på festen vi.🤣🤣🥰🥰 Ja, jeg syns hun burde stille opp på en fest med @MR SPEED 🤣🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det hørtes veldig koselig ut 🥰 Jeg drømmer om å flytte til et lite hus i skogen, men det blir en stund til jeg kan gjøre det. Jeg bor veldig nærme en stor skog, det tar 8 min å gå dit og det er jeg glad for 😃 Ja det eneste Cassidy Tvillingene savner i skogen vår, er et vann hvor vi kan fiske ørret i.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, jeg syns hun burde stille opp på en fest med @MR SPEED 🤣🥰 Det er Cassidy Tvillingene helt enige i.🤣🤣🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det eneste Cassidy Tvillingene savner i skogen vår, er et vann hvor vi kan fiske ørret i.👨🦰👩🦰🎣🎣🐟🐟 Ja, det forstår jeg godt. Jeg fisker ikke selv, men jeg har tenkt på å begynne å fiske. Det er flere vann og bekker med ørret i her jeg bor. Og ørret er en av fiskene jeg liker best. Rømmegrøt med kokt ørret til er veldig godt, det er tradisjon fra Røros traktene 😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, det forstår jeg godt. Jeg fisker ikke selv, men jeg har tenkt på å begynne å fiske. Det er flere vann og bekker med ørret i her jeg bor. Og ørret er en av fiskene jeg liker best. Rømmegrøt med kokt ørret til er veldig godt, det er tradisjon fra Røros traktene 😋 Cassidy Tvillingene pleier å fiske hver morgen fra tidlig i mai til august-september skiftet, og om sommeren fisker vi mye makrell.🐟🐟 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene pleier å fiske hver morgen fra tidlig i mai til august-september skiftet, og om sommeren fisker vi mye makrell.🐟🐟 Det hørtes veldig koselig ut 🥰 Makrell er også godt. Jeg elsker å stå opp med sola på sommeren og gå ut på tur tidlig, da har jeg nesten hele verden for meg selv 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det hørtes veldig koselig ut 🥰 Makrell er også godt. Jeg elsker å stå opp med sola på sommeren og gå ut på tur tidlig, da har jeg nesten hele verden for meg selv 😃 Cassidy Tvillingene liker også veldig godt å gå på tur sammen tidlig om morgenen på sommeren.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 8 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene pleier å fiske hver morgen fra tidlig i mai til august-september skiftet, og om sommeren fisker vi mye makrell.🐟🐟 Hva pleier dere å lage med det? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Quakecry skrev (1 minutt siden): Hva pleier dere å lage med det? Cassidy Tvillingene pleier å spise stekt makrell, stekt løk, kokte poteter og så har vi rømme på.🐟🐟🧅🧅🥔🥔🥛🥛 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Trippelure skrev (24 minutter siden): Hei @MR SPEED Se i Hvilken sang hører du på nå? tråden 🤭 Carol av chuck berry 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå