Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker appelsinjuice også, men eplemost har vært favorittdrikken min siden jeg gikk i barnehagen og smakte det for første gang. Det sa liksom bare klikk, livslang kjærlighet 🥰 🤣 Sånn har Cassidy Tvillingene det med Urge og Cola også.🥰🥰🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Sånn har Cassidy Tvillingene det med Urge og Cola også.🥰🥰🤣🤣 Det er godt man kan ha favoritter hele livet sitt syns jeg. Spesiellt om de aldri forandrer seg. Det blir nesten som en god gammel venn 🥰 Min gode gamle venn Eplemosten 😃 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er godt man kan ha favoritter hele livet sitt syns jeg. Spesiellt om de aldri forandrer seg. Det blir nesten som en god gammel venn 🥰 Min gode gamle venn Eplemosten 😃 Cassidy Tvillingene synes at sånne gode gamle venner er viktige å ha.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 🤣 Nå ligger valpen min og snorker litt. Noen ganger knurrer og bjeffer han i søvne også 🐶🤣 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): 🤣 Nå ligger valpen min og snorker litt. Noen ganger knurrer og bjeffer han i søvne også 🐶🤣 Cassidy Tvillingene synes at han høres ut som en veldig søt og snill valp vi.🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at han høres ut som en veldig søt og snill valp vi.🐶🐶🥰🥰 Ja stort sett er han det, men noen ganger får han biteraptus i båndet når vi går tur. Han har løse hjørnetenner nå, det er sikkert vondt og det klør i tennene hans. Men han har fått et stort skinkebein å gnage på og er veldig fornøyd med det Og så er han halvt husky så noen ganger gir han beng i hva jeg sier 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (6 minutter siden): Ja stort sett er han det, men noen ganger får han biteraptus i båndet når vi går tur. Han har løse hjørnetenner nå, det er sikkert vondt og det klør i tennene hans. Men han har fått et stort skinkebein å gnage på og er veldig fornøyd med det Og så er han halvt husky så noen ganger gir han beng i hva jeg sier OK Cassidy Tvillingene forstår at han er en egenrådig liten herremann.😉😉🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): OK Cassidy Tvillingene forstår at han er en egenrådig liten herremann.😉😉🥰🥰 Stort sett er han veldig lydig og snill, men noen ganger rampete og helt gal i hodet sitt 🤪 Og så blir han litt bitete og gretten rett før han mister tenner. Det var sånn de dagene han mistet fortenne sine også. Han får heldigvis nye og bedre tenner 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Stort sett er han veldig lydig og snill, men noen ganger rampete og helt gal i hodet sitt 🤪 Og så blir han litt bitete og gretten rett før han mister tenner. Det var sånn de dagene han mistet fortenne sine også. Han får heldigvis nye og bedre tenner 😁 Cassidy Tvillingene synes at både valper og kattunger er så morsomme og nydelige vi.🐶🐶😻😻 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at både valper og kattunger er så morsomme og nydelige vi.🐶🐶😻😻 Det er jeg helt enig i 🐶😻😊 Jeg liker å se på søte katte og hundevideoer på youtube 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er jeg helt enig i 🐶😻😊 Jeg liker å se på søte katte og hundevideoer på youtube 🥰 Ja det ser Cassidy Tvillingene også mye på.🐶🐶😻😻🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene håper at du og valpen din har en fin 4. juledag.🎄🎄 🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Maskinfører skrev (19 minutter siden): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene håper at du fortsatt kommer innom her også, siden du er tilbake på KG nå. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du fortsatt kommer innom her også, siden du er tilbake på KG nå. Det håper jeg også @Maskinfører 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det håper jeg også @Maskinfører Cassidy Tvillingene vil jo gjerne ha trådstarteren her også vi.😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vil jo gjerne ha trådstarteren her også vi.😊😊☺️☺️ Enig 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Enig 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene synes at dette her er en av de koseligste trådene her på Diskusjon.🥰🥰 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette her er en av de koseligste trådene her på Diskusjon.🥰🥰 Det synes jeg og, denne tråden og @Sviskepotts tråd 😊😊☺️☺️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Det synes jeg og, denne tråden og @Sviskepotts tråd 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige, for @Maskinfører og @Sviskepott er to av våre gode forumvenner her inne.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at du fortsatt kommer innom her også, siden du er tilbake på KG nå. Ja selvfølgelig 🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå