MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Bra tenkt 😀 jeg pleier ignorere folk hvis de gjør meg skikkelig sint 😆 Hvis jeg vil greier du ikke ignorere meg sender bare et Lego bilde 🤪😜😝 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ænema skrev (1 minutt siden): hehehe. ja er et par stk her inne som alltid skriver grusomt frekkt. spesielt i israel og palestina tråden. Den tråden der er en radioaktiv ødemark☢️☣️. Best å unngå den så mye som overhodet mulig 🫥 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): Hvis jeg vil greier du ikke ignorere meg sender bare et Lego bilde 🤪😜😝 Vil aldri ignorere deg da MR SPEED 😀😊 Er det Lego Bowzer? 😀 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 er det lov å legge ut sanger i denne tråden? Spoiler 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (3 minutter siden): Valpen min og jeg 🐶😊 tenker også på deg og kattene, vi sender de beste ønsker 💫🍀💫😻😻😊 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ænema skrev (1 minutt siden): er det lov å legge ut sanger i denne tråden? Skjul innhold Det regner jeg med, kan ihvertfall si med sikkerhet at @MR SPEED vil reagere positivt på denne sangen😀 2 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Den tråden der er en radioaktiv ødemark☢️☣️. Best å unngå den så mye som overhodet mulig 🫥 ja veit. jeg skriver ikke noe der. bare leser hva folk skriver. et par av de er som på kg. er samme snakket i over 200 sider på kg og ikke kommet et hakk lenger 😆 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin 4. Juledag.🎄🎄 1 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 noen som har hatt ei fin jul da. fått noe gøy eller gode opplevelser? 🎄 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Det regner jeg med, kan ihvertfall si med sikkerhet at @MR SPEED vil reagere positivt på denne sangen😀 not bad Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en fin 4. Juledag.🎄🎄 Tusen ❤️ takk 🥰 jeg ønsker dere også en fin 4 juledag🎄🎄🍀🍀❤️❤️ Og valpen sier voff voff til dere🐶 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ænema skrev (13 minutter siden): noen som har hatt ei fin jul da. fått noe gøy eller gode opplevelser? 🎄 Ja, jeg fikk akkurat det jeg har ønsket meg i noen år 🥰 Uten at de som gav meg det visste om at jeg ønsket meg det 😃😂🥰🎄 For jeg har ikke snakket om det til noen egentlig 😁 1 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, jeg fikk akkurat det jeg har ønsket meg i noen år 🥰 Uten at de som gav meg det visste om at jeg ønsket meg det 😃😂🥰🎄 For jeg har ikke snakket om det til noen egentlig 😁 hehehe fikk du noen gode opplevelser da. er dere en stor familie? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (38 minutter siden): God romjulsmorgen til deg og valpen 😊🐶🎄 God romjulsmorgen til valpen 😊🐶🎄 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (29 minutter siden): Valpen min og jeg 🐶😊 tenker også på deg og kattene, vi sender de beste ønsker 💫🍀💫😻😻😊 Takk takk hils til valpen Tuss og Frida hilser også tilbake med de beste ønsker også 🐶🐶🐕🐕😊😊🎄😻😻😊🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg vi.🥰🥰 Tusen takk 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): God romjulsmorgen til valpen 😊🐶🎄 Tusen takk 🐶😊 Nå sover han etter å ha lekt rundt i nesten en time 🥰 God romjulsmorgen til kattene 😻😻 og deg 😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ænema skrev (3 minutter siden): hehehe fikk du noen gode opplevelser da. er dere en stor familie? Nei, jeg er alene med valpen min og fikk gave av noen venner 😊 har du hatt det fint og fått noe fint i jula? 1 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Nei, jeg er alene med valpen min og fikk gave av noen venner 😊 har du hatt det fint og fått noe fint i jula? ❤️ bra du har gode venner og en nydelig liten valp jeg har ikke feiret jul med hele familien enda så har ikke byttet mange gavene. men jeg fikk slappe av hjemme i julen og det liker jeg godt. de andre reiste til en annen by. vi er litt spredt i landet dessverre.🌸 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2023 Ænema skrev (44 minutter siden): åh kondolerer så masse ❤️ det må være grusomt. håper du har noen som er der for deg? 🫂 Tusen takk ❤️ ja helt forferdelig ☹️ nei familien har vel ikke brydd seg stort vært alene på juleaften og sikkert nyttårs aften også har 2 katter men de kan jo ikke snakke og er jo det jeg savner være rundt familien og sånn ❤️ 🫂 men var jo kun interresert i sitt 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå