Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Entern skrev (1 time siden): Ja det synes jeg og 😀😀😀 Det er jo bra da 😊😊😊 3 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Iterion skrev (3 timer siden): Er faktisk ikke så ille på flyplassen @leticia! Bra med folk men heldigvis ikke noe kaos. Mange fly som har blitt forsinka da, inkludert vårt med én time. De brøyter for harde livet ute nå ser jeg 😅 Godt å høre Har et familiemedlem som jobber på flyplassen, så kan tenke meg det har vært travelt for hen der i går. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja den har det 😀😀 Entern skrev (2 timer siden): Ja det synes jeg og 😀😀😀 Det er Cassidy Tvillingene helt enige med dere i.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene helt enige med dere i.🥰🥰 Ja 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Maskinfører skrev (3 timer siden): Ja 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 God kvelden, jeg slenger meg på Maskinførers nye tråd jeg også 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godkveld.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe særlig julegaver i år, men når jeg ser hvor mye de andre i familien kjøper inn så føler jeg på et press på å slenge meg på... 🥶 Tror jeg kjøper noen småting i morgen og gambler på at pengegaver fungerer som substitutt. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Cassidy Tvillingene kjøper bare hver vår julegave til hverandre hvert år vi.🎁🎁🎄🎄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 Deechon skrev (1 time siden): Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe særlig julegaver i år, men når jeg ser hvor mye de andre i familien kjøper inn så føler jeg på et press på å slenge meg på... 🥶 Tror jeg kjøper noen småting i morgen og gambler på at pengegaver fungerer som substitutt. Uffda - dumt når det blir litt tvangspreget. Vel uansett - god jul til deg og alle andre i tråden her 🎅 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 leticia skrev (4 minutter siden): Uffda - dumt når det blir litt tvangspreget. Vel uansett - god jul til deg og alle andre i tråden her 🎅 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Riktig God Jul vi @leticia🎄🎄🎅🤶 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 22. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2023 At det går an å være så tungpustet ☹️ 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): At det går an å være så tungpustet ☹️ Cassidy Tvillingene håper at det går bra med deg vi.😟😟 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) Deechon skrev (5 timer siden): Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke kjøpe noe særlig julegaver i år, men når jeg ser hvor mye de andre i familien kjøper inn så føler jeg på et press på å slenge meg på... 🥶 Tror jeg kjøper noen småting i morgen og gambler på at pengegaver fungerer som substitutt. Slå mine last minutes at the gas station if you can! 😄 Og ha en så god jul som mulig, folkens 🥳 Tenker på deg @Maskinfører❤️ Endret 23. desember 2023 av Duriello 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen får en finfin lillejulaften.😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Hvis man ikke har gode eller brukbare idéer til julegaver eller mottakeren "har alt", er det like greit med f.eks. gavekort på en butikk de ofte handler på, det gjorde jeg selv til søster og svoger i år. Men jeg er enig i at kjøpe-/gavepress fordi andre har kjøpt til deg, er en uting. Spesielt hvis de andre har god råd og en selv ikke har det eller har fått uforutsette utgifter e.l. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Cassidy Tvillingene kjøper bare hver vår julegave til hverandre vi. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Jeg kjøper til mamma og stefar, pappa, bestemor og søster (og nå svoger) og det er alt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2023 Cassidy Tvillingene gleder oss til julen er over og hverdagen begynner igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå