Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 🤡 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Cassidy Tvillingene Digger de Emojiene der.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene skal slappe av og spise burgere og rullekebab på julaften vi, men for oss er det jo første juledag. 25. Desember som er gavedagen om morgenen. Ja det er jo sånn jula feires i Irland og de britiske øyer 😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Dem emojien er så søt 😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Dem emojien er så søt 😊😊 Ja den er det minner om Frida og Tuss 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den er det minner om Frida og Tuss Jeg har brukt opp likes for i dag men er så glad du har katt å kose med 😻😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Ja det er jo sånn jula feires i Irland og de britiske øyer 😊😊 Ja det er sånn Cassidy Tvillingene feirer julen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja den er det minner om Frida og Tuss 🥰🥰😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg har brukt opp likes for i dag men er så glad du har katt å kose med 😻😊 Du har det ja ja glad for at jeg har pappas puser 😻😊 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰😻😻 🥰🥰😻😻 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det er sånn Cassidy Tvillingene feirer julen. Høres koselig ut det og 😊😊 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du har det ja ja glad for at jeg har pappas puser 😻😊 Ja det er veldig bra du har pusene 😻😻😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Du har det ja ja glad for at jeg har pappas puser 😻😊 Cassidy Tvillingene er også glade for at du har Frida og Tuss.😻😻 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Høres koselig ut det og 😊😊 Ja det er veldig bra du har pusene 😻😻😊😊 Ja det er det 😻😻😊😊 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå