Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Her kan vi snakke om alt mulig Siden jeg starter tråden vil jeg gjerne benytte anledningen til å innsette et par løse regler: 1) unngå krangling hets latterliggjøring og ekskluderende oppførsel 2) ikke spam griseprat overalt det er andre tråder for dette 3) ta hensyn til hverandre Dette skal være en inkluderende og hyggelig tråd gjerne morsom men man kan godt poste hjertesukk også etter harde dager på jobben og slike ting 😊 Jeg starter: 1 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Noen som vet hvor mye klokka er ? 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Cassidy Tvillingene kan fortelle at klokken på pc-en vår er 21.37 nå. 2 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Blir å følge med og bidra når jeg kan i denne tråden Nå er det straks avreise til Gardermoen for så å hoppe på flyet til varmere strøk i morgen tidlig 😁 God jul forresten! 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Og den rare gamle casio klokka mi viser 9:37😀 men den er treg 😵💫🤣 i-paden min viser 21:41 😀 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Iterion skrev (1 minutt siden): Blir å følge med og bidra når jeg kan i denne tråden Nå er det straks avreise til Gardermoen for så å hoppe på flyet til varmere strøk i morgen tidlig 😁 God jul forresten! God ferietur 😀👍 og god jul 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig God Jul vi.🎄🎄🎅🤶 4 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Hehe er en grunn til at jeg har bytta ut min Casio G-shock klokke med en Garmin klokke 😝 Og den viser nå 21:43 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle at klokken på pc-en vår er 21.37 nå. 21:37 Ja dropper butikken idag da 3 Lenke til kommentar
Iterion Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): God ferietur 😀👍 og god jul 😊 Takk for det! 😊 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (2 minutter siden): Og den rare gamle casio klokka mi viser 9:37😀 men den er treg 😵💫🤣 i-paden min viser 21:41 😀 Entern skrev (1 minutt siden): God ferietur 😀👍 og god jul 😊 👨🦰👩🦰👍👍 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig God Jul vi.🎄🎄🎅🤶 God jul 😊😊 Iterion skrev (Akkurat nå): Hehe er en grunn til at jeg har bytta ut min Casio G-shock klokke med en Garmin klokke 😝 Og den viser nå 21:43 Haha ja mye tull med den men har hatt den hele livet da 😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Iterion skrev (3 minutter siden): Blir å følge med og bidra når jeg kan i denne tråden Nå er det straks avreise til Gardermoen for så å hoppe på flyet til varmere strøk i morgen tidlig 😁 God jul forresten! Åhh høres deilig ut ha en god jul 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): 21:37 Ja dropper butikken idag da Cassidy Tvillingene tenker at du får ta en tur på butikken i morgen vi. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): God jul 😊😊 Haha ja mye tull med den men har hatt den hele livet da 😊 Cassidy Tvillingene har også hatt klokker som fusker.😉😉 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker at du får ta en tur på butikken i morgen vi. Da har jeg andre ting å gjøre skal hente noen deler deretter ere presten og polet 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Hva skal CC Tvillingene gjøre på julaften da? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Da har jeg andre ting å gjøre skal hente noen deler deretter ere presten og polet Cassidy Tvillingene forstår, vi tenker på deg vår gode venn.🥰🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår, vi tenker på deg vår gode venn.🥰🥰🌹🌹 Tusen takk 🥰🥰🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. desember 2023 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2023 Quakecry skrev (Akkurat nå): Hva skal CC Tvillingene gjøre på julaften da? Cassidy Tvillingene skal slappe av og spise burgere og rullekebab på julaften vi, men for oss er det jo første juledag. 25. Desember som er gavedagen om morgenen. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå