pro0opz0r Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) jepp .. De kabinetta er bare latterlige.. De skal lissom se kule ut, men det er overhode ikke noe fett ved de.. Sats heller på og kjøpe et kvalitets kabinett, enn og handle inn noe som du erger deg over i lang tid.. Aner ikke om du har regna inn prisen av PSU på de 1000,- du skulle legge i handelen. Kabinetter lever i mange år, så tenk litt fremover i tid, at det som er kult i dag, er bare blodharry neste år Men her er i allefall et par alternativer : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE2000B http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=NC2015 iiiikk.. skjer med linken a.. Det øverste er et kvalitets kabinett, som du kan montere inn 2*120 mm eller mer i, kommer litt ann på hvor mye tid du legger i det, det har i tilegg 10 brønner, noe som gir mulighetene for mange disker, evt viftestyring, lcd osv. Endret 15. januar 2004 av pro0opz0r Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 De kabinettene synes jeg var stygge.. rett og slett. Jeg vil ha en litt tøff kasse. de var jo gråe.. Og firkantet, minner meg om det jeg har nå. JEg er ute etter et litt tøft et, har lyst på Lian-Li men de koster jo så utrolig mye!! Lenke til kommentar
pro0opz0r Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Bortsett fra at de du syns er kule, ser ut som noe som er froma etter narkisser på syretrip.. dem er totalt ubrukelig, trangt og jævlig, det blir varmt der.. Lite moddemuligheter.. men er du 13 år, og syns kabinetter med en spider man X på sia er fett så.. anyway så var det du la fram bælstygt og griseharry , er du fra Trondheim ? .... Eller har du bare en disk og en cd-brenner inne i vraket.. få deg en jobb, tjen penger, kjøp et fett kabinett, modd det, putt alt som kan trøkkes inn.. det er sikkert noe drit og få kjøpt på nærmeste elkjøp sjappe også.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Bortsett fra at de du syns er kule, ser ut som noe som er froma etter narkisser på syretrip.. dem er totalt ubrukelig, trangt og jævlig, det blir varmt der.. Lite moddemuligheter.. men er du 13 år, og syns kabinetter med en spider man X på sia er fett så.. anyway så var det du la fram bælstygt og griseharry , er du fra Trondheim ? .... Eller har du bare en disk og en cd-brenner inne i vraket.. få deg en jobb, tjen penger, kjøp et fett kabinett, modd det, putt alt som kan trøkkes inn.. det er sikkert noe drit og få kjøpt på nærmeste elkjøp sjappe også.. Jeg er faktisk 13 år.. Men jeg skal nå prøve og skrape sammen litt penger til et skikkelig kabinett. Jeg tenker på Lian Li :;D ... jeg har faktisk en lusen dårlig ukelønn Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Å lian li er ikke grått å kjedelig? Det er jo like firkanta som I&S kabinettene. Lian li er bra ikke misforstå meg men jeg kommer aldri til å punge ut nesten 3 laken på et tower. dessuten kan det jo ta sin tid med 50spenn i uka. Lykke til. PS. microplex hadde vel et hunde kabinett:) Pride and glory I&S Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Bortsett fra at de du syns er kule, ser ut som noe som er froma etter narkisser på syretrip.. dem er totalt ubrukelig, trangt og jævlig, det blir varmt der.. Lite moddemuligheter.. men er du 13 år, og syns kabinetter med en spider man X på sia er fett så.. anyway så var det du la fram bælstygt og griseharry , er du fra Trondheim ? .... Eller har du bare en disk og en cd-brenner inne i vraket.. få deg en jobb, tjen penger, kjøp et fett kabinett, modd det, putt alt som kan trøkkes inn.. det er sikkert noe drit og få kjøpt på nærmeste elkjøp sjappe også.. Prøv og hold deg litt saklig da! Og som det stadig blir sagt smaken er forskjellig. Å hvis du ikke er en hardcore modder, så kan ett "ferdig" modda kabbis være mye finere enn ett kabbis som er dårlig modda! Bruk heller de 2000(!) man sparer på å kjøpe ett litt billigere kabinett inn i hardware/PSU etc. Edit: skrivefeil Endret 16. januar 2004 av KarateK|d Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Bortsett fra at de du syns er kule, ser ut som noe som er froma etter narkisser på syretrip.. dem er totalt ubrukelig, trangt og jævlig, det blir varmt der.. Lite moddemuligheter.. men er du 13 år, og syns kabinetter med en spider man X på sia er fett så.. anyway så var det du la fram bælstygt og griseharry , er du fra Trondheim ? .... Eller har du bare en disk og en cd-brenner inne i vraket.. få deg en jobb, tjen penger, kjøp et fett kabinett, modd det, putt alt som kan trøkkes inn.. det er sikkert noe drit og få kjøpt på nærmeste elkjøp sjappe også.. Prøv og hold deg litt saklig da! Og som det stadig blir sagt smaken er forskjellig. Å hvis du ikke er en hardcore modder, så kan ett "ferdig" modda kabbis være mye finere enn ett kabbis som er dårlig modda! Legg heller de 2000(!) man sparer på å kjøpe ett litt billigere kabinett inn i hardware/PSU etc. Jeg har funnet meg et Color Case kabbis jeg trur jeg skal ha.. .. jeg synes og 1500-3000 er utrolig dyrt for en kasse med aluminium ! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 har litt lyst på både Lian Li og Image&Shapetech, men det koster jo allverden for dem, hvis jeg skulle hatt et nytt stort og fint kabinett hadde det nok blitt et Image&Shapetech selv om Lian LI er "litt" søtere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå