Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal du bruke det til?

Skal du ha vannkjøling?

Hvor mange brønner trenger du?

Hvor mange harddisker skal du ha plass til?

Hvilken smak har du?

1.Brukes til LAN'ing, jeg skal jo ha det ståendes her.. Men det blir nok bært inneimellom...

2.Nei, ikke vannkjøling...

3.Trenger vel 4-3..

4. 2 HDD'r foreløpig!!

5. Det skal ha vindu, se bra ut.. :D

Lenke til kommentar

heilt greit, fin pris, men uten psu, veger ganske lite, og er greit å få med seg (ikke for stort)

eventuelt, vist du vil bruke litt mere av 1000-lappen din; her, er egentlig samme kabinett, men har motorisert front istedet, (vist du er en dør-person), fint på lan, med det siste, for da kan du montere en bryter som kan slå av strømmen til motor-greiene på fronten, slik at ingen kan knabbe plater fra deg, mans du sover.. :D

ed; finner flere på microplex, men den funker ikke akkurat nå.

Endret av The Helper
Lenke til kommentar
Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames

virker ut som det er noe snedig på gang hos microplex, liten plasserings-feil her ja.

ED; "liten" seriøs skrive feil i ordet hos, en bokstav var blitt r..

Endret av The Helper
Lenke til kommentar

Jeg vil av min egen erfaring anbefale deg å kjøpe noe annet enn Skyhawk. Det er tette bokser som det oser dårlig kvalitet av. Hvis du skal modde det er det greit. Men uten flere vifter i det kabinettet blir det fort hett.

Etter det du sier du vil ha, ville jeg gått for TT (Thermaltake). I alle fall ikke Skyhawk! :no:

Lenke til kommentar

chieftech dragon fulltower

koster 800,- ca

kan bli litt stort/tungt, men jeg syns det er vært det. dessuten har det noen geniale løsninger som lett uttagbare HD rammer, skinner som du skrur på cd rom, for så å stappe cd rom inn i kabbis. cd rom skrus derfor ikke fast i kabbis, men "klipses" fast med skinnene. også floppy er meget enkelt å sette i, fordi hele floppy ramma skrus ut med 2 thumbscrews, som du ike kan miste siden de sitter fast i ramma.

problemet er høyden. nesten hver eneste gang jeg har vært på LAN hvor vi må ha kabbiset nede på gulvet, har det vært 2-3 cm for høyt til å være under bordet :(

anbefaler chieftech dragon fulltower. matrix er også likt, bortsett fra utseende utenifra

EDIT: plass til 6 cd rom, 2 floppy, og 6 HD. i HD rammer kan du smekke inn en 80mm vifte som festes med ferdigmontert klips, som kjøler HD effektivt. alle vifter festes med klips. syns du klipse kommer litt i veien, kan du bare brekke den store flaten.(gjelder hvis du modder)

EDIT II: plass til 2x80mm vifter bak, 1x80mm i hver HD ramme(3 HD per ramme) og 1 80mm under HD rammene. videre kan du få plass til en 92mm vifte over PSU hvis du bruker den "plata" som følger med. der er det derimot ikke klips.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...