scoot Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg er en Kabbis njub VIl ha et tøft kabinett til under 1000,- lappen.. Forslag? Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hva skal du bruke det til? Skal du ha vannkjøling? Hvor mange brønner trenger du? Hvor mange harddisker skal du ha plass til? Hvilken smak har du? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hva skal du bruke det til?Skal du ha vannkjøling? Hvor mange brønner trenger du? Hvor mange harddisker skal du ha plass til? Hvilken smak har du? 1.Brukes til LAN'ing, jeg skal jo ha det ståendes her.. Men det blir nok bært inneimellom... 2.Nei, ikke vannkjøling... 3.Trenger vel 4-3.. 4. 2 HDD'r foreløpig!! 5. Det skal ha vindu, se bra ut.. Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 www.microplex.no ---> Kabinetter på menyen ---> Antec ---> Antec LANBOY!!! perfekt for deg Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hmm.... microplex er visst nede... Uansett.... www.microplex.com-->kabinetter-->Raidmax Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) heilt greit, fin pris, men uten psu, veger ganske lite, og er greit å få med seg (ikke for stort) eventuelt, vist du vil bruke litt mere av 1000-lappen din; her, er egentlig samme kabinett, men har motorisert front istedet, (vist du er en dør-person), fint på lan, med det siste, for da kan du montere en bryter som kan slå av strømmen til motor-greiene på fronten, slik at ingen kan knabbe plater fra deg, mans du sover.. ed; finner flere på microplex, men den funker ikke akkurat nå. Endret 14. januar 2004 av The Helper Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 små og grelle kabinetter da Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 små og grelle kabinetter da ja, LAN-kabinetter, uten vannkjøling bør vere det, helst alu også, slik de jeg linket til.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Chenbro Gaming box Skyhawk om du kan gå litt over 1000-lappen: Chieftec Scorpio Miditower Thermaltake Xaser III Aluminium Kommentar: Microplex var nede da jeg skrev dette, derfor et begrenset utvalg. Iht Xaser III, det er greit nok, og for en 'njub' (hans eget utsagn) er det mer enn tøft nok! Mvh Nomix Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Kunne ikke åpne fil: C:\Program Files\PC-Systemer\Visma Netthandel\RubWeb\TemplateFrames virker ut som det er noe snedig på gang hos microplex, liten plasserings-feil her ja. ED; "liten" seriøs skrive feil i ordet hos, en bokstav var blitt r.. Endret 14. januar 2004 av The Helper Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ED; "liten" seriøs skrive feil i ordet hos, en bokstav var blitt r.. He he he he Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg vil av min egen erfaring anbefale deg å kjøpe noe annet enn Skyhawk. Det er tette bokser som det oser dårlig kvalitet av. Hvis du skal modde det er det greit. Men uten flere vifter i det kabinettet blir det fort hett. Etter det du sier du vil ha, ville jeg gått for TT (Thermaltake). I alle fall ikke Skyhawk! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis du sjekker på netconnections sider og trykker på linken som sier "Ukens Tilbud" vil du finne mange, i mine øyne, råstilige alukabinetter fra coolermaster til en billig penge. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 hvor tøft er ikke dette , bare 2 vifteplasser da. Men utrolig kult, fikk lyst til å mekke en slik dør på kabinettet mitt. Men det blir litt vanskelig tror jeg, dersom kabinett fronten er nesten rund (har et AOpen HQ08) Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) chieftech dragon fulltower koster 800,- ca kan bli litt stort/tungt, men jeg syns det er vært det. dessuten har det noen geniale løsninger som lett uttagbare HD rammer, skinner som du skrur på cd rom, for så å stappe cd rom inn i kabbis. cd rom skrus derfor ikke fast i kabbis, men "klipses" fast med skinnene. også floppy er meget enkelt å sette i, fordi hele floppy ramma skrus ut med 2 thumbscrews, som du ike kan miste siden de sitter fast i ramma. problemet er høyden. nesten hver eneste gang jeg har vært på LAN hvor vi må ha kabbiset nede på gulvet, har det vært 2-3 cm for høyt til å være under bordet anbefaler chieftech dragon fulltower. matrix er også likt, bortsett fra utseende utenifra EDIT: plass til 6 cd rom, 2 floppy, og 6 HD. i HD rammer kan du smekke inn en 80mm vifte som festes med ferdigmontert klips, som kjøler HD effektivt. alle vifter festes med klips. syns du klipse kommer litt i veien, kan du bare brekke den store flaten.(gjelder hvis du modder) EDIT II: plass til 2x80mm vifter bak, 1x80mm i hver HD ramme(3 HD per ramme) og 1 80mm under HD rammene. videre kan du få plass til en 92mm vifte over PSU hvis du bruker den "plata" som følger med. der er det derimot ikke klips. Endret 15. januar 2004 av Dimensionx Lenke til kommentar
flabben Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Dette har ikke vindu men det kan du jo fikse hvis det er viktig, det er i hvertfall pent synes jeg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CACT01 Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Lan kabbisDette må da være midt i blinken. Edit: prøvde engentlig å linke til raidmax kabinetet...... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?UGID=3063&GID=3000 Endret 15. januar 2004 av Hardfredd Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 At et kabinett ikke har psu er bare bra, hater møkka psuer som følger med kabinetter. Pinglete er de å, pluss rævva vifter som bråker mer en cessna fly Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Dette ? Sitter og sikler på det der, i og med at det er nokså stort, har 7 vifteplasser, og har nok HDD plasser, ser bra ut.. Tenkte på Sourton/Fource ( ekke sikker på stavemåte ) 400Watt, holder det ? Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Styggeste kabinettet jeg har sett. Fortron source!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 Nei det holder ikke du må ha 1000watt RTFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå