Sovna Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Kan bluetooth oppgraderes via software? Eller en annen måte?? Har en Mac pro 2015 som jeg nekter å kvitte meg med... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Nei, hw versjon er definert av selve chippen. Skal du ha nyere bluetooth versjon må du nok bytte wifi kortet i maskinen. Da det ofte er disse som sender ut bluetooth. Alternativt er en usb dongle Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 xClaymanx skrev (1 minutt siden): Nei, hw versjon er definert av selve chippen. Skal du ha nyere bluetooth versjon må du nok bytte wifi kortet i maskinen. Da det ofte er disse som sender ut bluetooth. Alternativt er en usb dongle Æsj... Takk for info likevel🤔 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. juli Del Skrevet 9. juli Jeg har bygget om en del bærbare datamaskiner (ikke Mac) og det er forholdsvis enkelt å bytte BT-modul. Hvis du finner noe så sjekk om det er kompatibelt. Det kan hende en dongel er met hensiktsmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå