Luddep Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Hei flinke bilfolk Skulle gjerne funnet ut hvilken sikring som hører til Webastoen i min caravelle t5. Den har nok en gang gått i lås, og jeg skulle helst sluppet å reise til verksted for å få låst opp hver gang. Den kan visstnok resettes ved hjelp av sikringen i følge webasto thermo top c manual, men jeg klarer ikke finne ut hvilken sikring jeg skal ta. I manualen står det bare at sikring F1 skal være 15A, men det er jo 5 stk 15A under der. Har spisset meg inn på at det er en av sikringene som ligger under førersetet, men jeg finner ingen kart over hva hver enkelt sikring går til. Har googlet og lest masse på forum, men finner ikke noen sikringskart som stemmer overens med slik min ser ut. Det er veldig trangt og kronglete å komme til under der, så bildene er ikke de beste. Finnes det eventuelt en billig feilkodeleser som fungerer til å låse opp igjen? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Det står i lokket hva hver sikring går til Lenke til kommentar
Luddep Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Klarer ikke å se at det er noe lokk? Dette panelet ligger "åpent" under førersetet Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Her står det noe info, kanskje det er likt som din bil Lenke til kommentar
Luddep Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Takk, men det stemmer ikke overens det heller. 🫤 Bilen min har vært en HC bil, så den har jo litt ekstra utstyr. Sikring til hc-sete er i motorrom. Ifølge https://fuseandrelay.com/volkswagen/transporter.html#google_vignette så skal det være 3 mulige forskjellige typer paneler under der, men jeg synes ingen av de stemmer overens med det jeg kan se på min. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Det kan være verdt å ordne seg selv med diagnoseapparat om du trenger det flere ganger i året. Lenke til kommentar
Luddep Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Opelduude skrev (Akkurat nå): Det kan være verdt å ordne seg selv med diagnoseapparat om du trenger det flere ganger i året. Ja, jeg tenkte det. 🤔 Men usikker på hvilket som kan låse opp Webasto? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Luddep skrev (3 minutter siden): Ja, jeg tenkte det. 🤔 Men usikker på hvilket som kan låse opp Webasto? https://www.flex1one.no/produkt/diagnose/vcds-vag-com/hex-v2-kablet-versjon/ross-tech-vcds-hex-v2 Stort sett bare VCDS som du kan utføre så spesifikke oppgaver med på VW 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå