SnusBoks Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 La denne under film, men det gjelder like mye serier. Ønsker forslag til nytt innhold på medieserveren som står å surrer og går. Ligger PDD ca 100 tv serier og rundt 250 filmer på den, men jeg trenger litt inspirasjon til å legge til nytt innhold. Så, hva er dine top 3 filmer og serier? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Kan nevne 3 filmer som ligger innen top 10. Shawshank Redemption, The Green Mile, og Forrest Gump. 3 serier. Stargate Sg1, The Expanse og Six feet Under. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Serier jeg kommer på i farta jeg har blitt underholdt av Killing Eve For all mankind Slow Horses The Recruit Condor 1 Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Tarminator 2 Savin praivate ryan Bands of brother (serie?) 1 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Lawmen - Bass Reeves skal visstnok være ganske bra https://www.imdb.com/title/tt15399640/ Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 (endret) Jeg stiller med 3 ekstremt underrated sci-fi filmer som er blant de beste jeg vet om. The Man From Earth (2007, ikke 2017) Arrival (2016) Moon (2009) Endret 21. desember 2023 av Drogin 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Assortert utvalg serier og filmer i toppsjiktet mitt: Motorsykkeldagbøkene Six Feet Under Sopranos It's Always Sunny in Philadelphia The Wire Scrubs 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Mye bra her, men Fargo mangler 🙂 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 OZ Den beste mest brutale fengselsserien noensinne Preacher Prest/Leiemorder/hobbykriminell får guds kraft, Presten å den enda mer kriminelle kjæresten og en vampyr lager faen. adolf hitler er en karakter, dette er morsomme greier. farscape Min favoritt sci-fi med muppets. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Filmer: The Big Lebowsky Fried Green Tomatoes Brokeback Mountain Eventuelt disse tre isteden: Conan the Barbarian (1983) Seven Samurai The 13th Warrior Serier: Endeavour («Unge Morse») Game of Thrones (første 5 sesongene) Buffy (første 3-4 sesongene) & Angel Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. april Del Skrevet 7. april (endret) Jeg må ha delt plasser hos meg. Har mange filmer/serier som jeg faktisk virkelig liker, ikke bare tre. Min topp tre er: Delt 1. plass: M3gan og Predestinasjon. (All time favoritter) Delt 2. plass: Alien, Terminator, Spawn, Heroes, Sukker Punch, The Ring, Venom, Chucky, Hellraiser, Independence Day, Gremlins, Miraculous Ladybug, Lucy, The Host, Beetlejuice, Alita Battle Angel, Tilbake Til Fremtiden, Feast, The Jupiter Tree, Transformers, mm. (Liker plass nr1.) Delt 3. plass: Predator, The Butterfly Efect, The Matrix, Iron Sky, Inception, Looper, Batman (1966), Futurama, Doctor Strange, Suicide Squad, The 6th Day, Bad Biology, Triangel, Tokyo Gore Police, Planet Terror, Danser In The Dark, Star Wars, CJ7, Westworld, Ghost Ship, ABCs of Death, Falling Skies, mm. (Liker plass nr2.) Dette er bare noen av dem. Endret 7. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå