Djtrance Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Heisann, har et problem med internett oppkobling. Den virker helt normalt i ca 5 sek og da slutter siden i internett explorer og laste. Har teste med tracert i ledetekst og da hopper den 5 ganger mot serverene til www.vg.no Den viste og at tiden mellom vær ble større og større for hver gang? akkurat som connectionen "pinga" ut. Noen som har noen ide hva som gjør dette? virus? Takk for forslag! Mvh Djtrance Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 kan d vere isdn boksen som er fei kobla? Den er nemeligt akkurat skifta Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 heh.. tviler har du gjort noen forrandringer bortsett fra isdn boksen? har det funka fint før? Lenke til kommentar
bigwimp Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Det er et virus som virker med de symtomene som du beskriver.. Jeg hadde det for en stund siden, men jeg husker ikke hvilket virus det var.. online virus sjekk --> www.pandasoftware.com Endret 15. januar 2004 av bigwimp Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 hadde igrunn vert fint å vite navnet på viruset slik at jeg kan laste ned en fix og flytte over med disket. Noen må da vite navnet på dette viruset Meget meget kjedeli å ikke få kommet seg på nett. mvh Djtrance Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 hadde igrunn vert fint å vite navnet på viruset slik at jeg kan laste ned en fix og flytte over med disket. Tja, dette er ikke helt uvanlig hvis ISDN-boksen eller linja ikke er i orden, kan du fått lånt deg en ISDN-boks og teste med? Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2004 isdn boksen er skiftet ut av Bravida. Hørest da mere sannsyneligt at d er et virus. Help? Lenke til kommentar
kennilse Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei Viruset heter Blaster A. Jeg hadde det for en stund siden. Samme symptomer som deg, men fikk opp et nedtellingsvindu når når maskinen koblet fra internet. + at maskinen restartet. Mvh kennilse Lenke til kommentar
Djtrance Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 d er ikke blast. Viruset kobler ikke ned dataen,men pinger ut internetten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå