Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det forstår jeg godt 🌹❤️ Faren hans døde nylig 😞 Trist! 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Jeg skal feire juleaften med masse alkohol 💔 🌹 Jeg skal ta meg et glass Macallan i solidaritet ❤️ 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Min far sovnet stille inn forrige Lørdag klokken 14:44 han ble 78 år gammel og vi pleide og feire juleaften sammen på Sykehjemmet der han bodde nei jeg er 34 ungkar og barnløs Trist å lese. Håper alt står bra til. 3 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Duriello skrev (Akkurat nå): Jeg skal ta meg et glass Macallan i solidaritet ❤️ Jeg skal ta en sukkerfri julebrus. Holder meg unna alkohol pga. hjerteproblemer og diabetes. 2 3 Lenke til kommentar
Investigator224 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Boing_80 skrev (8 minutter siden): Allerede der blir jo hele saken feil. Har vi et julepoliti som går rundt i gatene og presser/tvinger folk til å ta del i julefeiringen? Are you jolly enough yet? (takk til dall-e) 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Duriello skrev (Akkurat nå): Jeg skal ta meg et glass Macallan i solidaritet ❤️ Tusen takk ❤️🌹 Blir nok st remy her sånn eller Tronnes Napoleon han etterlot seg 2 flasker Larsen Cognac ene skal åpnes 15 Desember 2038 og den andre 16 Desember 2053 på 30 års dagen 🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Boing_80 skrev (2 minutter siden): Trist å lese. Håper alt står bra til. Tusen takk 🌹nei det gjør ikke det 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Boing_80 skrev (2 minutter siden): Jeg skal ta en sukkerfri julebrus. Holder meg unna alkohol pga. hjerteproblemer og diabetes. Jeg skal være litt moderat sjøl, blir en juleøl og et glass akevitt eller to juleaften. Tar også medisiner som ikke liker alkohol (blodtrykk + en til) så må og være litt forsiktig. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Boing_80 skrev (Akkurat nå): Boing_80 skrev (1 minutt siden): Jeg skal ta en sukkerfri julebrus. Holder meg unna alkohol pga. hjerteproblemer og diabetes. Mistanke om diabetes her og, så massiv slankekur på gang. Men ett lite bomskudd må være låv i jula. 😄 3 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Investigator224 skrev (2 minutter siden): Are you jolly enough yet? (takk til dall-e) Hahahaha For de som spiller dataspill; We happy few passer godt inn her: https://store.steampowered.com/app/320240/We_Happy_Few/ Og denne låten: 1 2 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Duriello skrev (2 minutter siden): Mistanke om diabetes her og, så massiv slankekur på gang. Men ett lite bomskudd må være låv i jula. 😄 Fuck! For en sulamitt altså. Diabetes er et herk å leve. Jeg fikk påvist type 2, du da? 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Godt å høre 😀👍 Jeg ville nok også servert fisk for å være på den helt sikre siden (hjelper at muslimene jeg kjenner er veldig glade i fisk)😊 Jeg opplever at pinnekjøtt har vært populært blant unge voksne. Det får man kjøpt halal i byene. Julematen er allsidig 😊 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Boing_80 skrev (1 minutt siden): Fuck! For en sulamitt altså. Diabetes er et herk å leve. Jeg fikk påvist type 2, du da? Type 2, men snodig nok er det først etter at jeg begynte på medisiner at jeg merker noe til det. 🤣🤪 1 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 HI trodde at det kanskje er slike tilstander i Norge: 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 plankeby skrev (2 minutter siden): Jeg opplever at pinnekjøtt har vært populært blant unge voksne. Det får man kjøpt halal i byene. Julematen er allsidig 😊 Godt poeng. Har sett mye muslimsk ungdom kose seg med pinnekjøtt på skolelunsj 😀👍 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Duriello skrev (Akkurat nå): Type 2, men snodig nok er det først etter at jeg begynte på medisiner at jeg merker noe til det. 🤣🤪 Jeg fikk hele sulamitten i fjor; diabetes, hjertenfarkt, høyt kolestrol. Levde jo et sunt liv og trente flere ganger i uken. Ble et sjokk. Jeg vet ikke hva jeg merker, men tar nå medisinene. 1 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 1 hour ago, plankeby said: Jeg syntes for min del det er respektløst å invitere noen du vet har annen tro til en markering. Syns det høres ut som det motsatte av respektløst. Om jeg hadde flyttet til muslimland og noen hyggelige muslimer hadde invitert meg i en muslimfeiring til tross for at jeg ser ut som potet med ostehøvel og binders hadde jeg syns det var veldig respektfullt. 3 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Boing_80 skrev (4 minutter siden): Fuck! For en sulamitt altså. Diabetes er et herk å leve. Jeg fikk påvist type 2, du da? Duriello skrev (1 minutt siden): Type 2, men snodig nok er det først etter at jeg begynte på medisiner at jeg merker noe til det. 🤣🤪 Masse medfølelse fra meg, har det ikke sjøl men har slekt som har ❤️ 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Masse medfølelse fra meg, har det ikke sjøl men har slekt som har ❤️ Takker. Ikke for å bli konspiratorisk, men alt skjedde etter corona vaksinen. Men hva vet jeg? Er jo folk i slekten som har hjerteproblemer og diabetes. 2 1 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Masse medfølelse fra meg, har det ikke sjøl men har slekt som har ❤️ Virker som at alle i slekta her over en viss alder har det, så jeg venta vell egentlig bare på det. 😆 Fordel da, vekta ned med ett sted mellom 30 og 50 kg på ett år. 👍👍 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg