Gjest 24b05...ec2 Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Etter coronasykdom for over et år siden jeg hatt symptomer på noe som muligens er det som kalles for tanketåke. Har lest noen artikler i det siste om at dette kan skyldes lave serotoninnivå i hjernen etter coronavirus. Noe som visstnok skal kunne hjelpe på det er antidepressiva. Det høres jo veldig dramatisk ut, spesielt da jeg ikke har tegn på depresjon. Etter å ha lest litt har jeg funnet ut at det fins noe som heter Johannesurt som selges hos helsekost forhandlere og kan fungere litt på samme måten bare mildere, og skal for mange ha positive effekter på serotoninnivået. Er det noen som har erfaring fra å prøve denne urten? Ser bivirkninger i hovedsak kommer fra blanding med medikamenter, noe som ikke er et problem i mitt tilfelle. Anonymous poster hash: 24b05...ec2 Lenke til kommentar
Gjest c0475...12a Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Kona lager tinkturer som vi har i te.Etter noen dager med prikkperikum merker jeg forskjell på humøret,lettere til sinns,latteren sitter løst så det virker. Anonymous poster hash: c0475...12a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå