Spillredaksjonen Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Anmeldelse: Avatar: Frontiers of Pandora Ubisoft har skapt noko av det vakraste som er vist på ein skjerm, men er det nok? Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 For min del som er Avatar super-fan, er dette er rein 10/10, men for dem som ikke bryr seg og bare vil spille det for å spille så er jeg kanskje enig i 6/10. Det er mange år siden jeg spilte noe fra Ubisoft slik at ikke trenger å irritere meg over copy/pastet content som er ofte det som blir sagt fra flere. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Jeg liker spillet så godt at jeg så begge avatar filmene på nytt for 3 gang her om dagen. Enig med anmelder ang ai på noen av fiender. Og basene er et mareritt av og til. Feiler man må man gjøre hele greia på nytt. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Et veldig bra spill etter min mening 10/10 kan ikke huske å ha spilt noe så bra på flere år! Er ca 50% igjenom så har mye igjen heldigvis! Skal starte på "Laser Ore Processor Apha" lvl 20 plass, blir spennede timer å drive med det hehe! Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Walkyrje skrev: Jeg liker spillet så godt at jeg så begge avatar filmene på nytt for 3 gang her om dagen. Enig med anmelder ang ai på noen av fiender. Og basene er et mareritt av og til. Feiler man må man gjøre hele greia på nytt. Driver du med en større base så starter det der du døde så da starter man ikke på nytt med alt heldigvis! Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Ubisoft = spillet blir IKKE kjøpt eller prøvd engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 WigNut skrev: Ubisoft = spillet blir IKKE kjøpt eller prøvd engang. Skulle vi bry oss? :D Lenke til kommentar
Eplebit Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Tror det kommer veldig an på hvordan man liker filmene. For min del kunne overskriften også vært om filmene, men jeg innser jo at det finnes en veldig stor del av folk der ute som er helt uenige i meg om det. Vil tippe historie og verden gir dem betydelig mer. Men så langt har jeg hatt det helt greit med spillet, men anbefaler alle å sette på explorer mode. Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Tåka skrev: Walkyrje skrev: Jeg liker spillet så godt at jeg så begge avatar filmene på nytt for 3 gang her om dagen. Enig med anmelder ang ai på noen av fiender. Og basene er et mareritt av og til. Feiler man må man gjøre hele greia på nytt. Driver du med en større base så starter det der du døde så da starter man ikke på nytt med alt heldigvis! Takker for info. Har ikke fått spilt så mye grunnet frue, unger og denne Jula :) Så er bare lvl 6. Men skal få spilt litt igjen snart. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Er ikke interessert i Avatar franchisen, men interessert i 3D engines, grafikk, lyd, musikk og da er det bare å kjøpe dette spillet og støtte utviklerne. Bra at det utvikles forskjellige 3D engines. Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 (endret) Baldini skrev (På 22.12.2023 den 1:44 AM): WigNut skrev (På 21.12.2023 den 9:10 PM): Ubisoft = spillet blir IKKE kjøpt eller prøvd engang. Skulle vi bry oss? Like mye som jeg bryr meg om hva du bryr deg om eller hva i hele tatt du bryr deg om 😂 da det er kun snakk om min mening om Ubisoft og alt de lager. Hva du bryr deg om kunne ikke brydd meg mindre og er ikke et tema engang 🙂. Kommenterer ikke ett spill på gamer.no for å få din eller andre sin reaksjon. Sier bare min mening om et spill fra et dritt selskap. Sånn moving on. Endret 23. desember 2023 av WigNut 1 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Eplebit skrev (På 22.12.2023 den 2:30 AM): Tror det kommer veldig an på hvordan man liker filmene. For min del kunne overskriften også vært om filmene, men jeg innser jo at det finnes en veldig stor del av folk der ute som er helt uenige i meg om det. Vil tippe historie og verden gir dem betydelig mer. Men så langt har jeg hatt det helt greit med spillet, men anbefaler alle å sette på explorer mode. Hvorfor Explorer mode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå