Medlem-544648 Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Chris93 skrev (2 minutter siden): Hva er greien med å drite på plattformen folk spiller på? Hvorfor skal mengden noen koser seg ha noe med det å gjøre? Jeg merker ikke noe forskjell på hvor mye jeg koser meg på konsoll mot PC der jeg spiller samme spill? 🤔 Driter ikke på noen, kommer bare med fakta. Har vært pc-spiller selv i 20 år og brukt hundretusener på å tyne ut det som var av FPS. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Grimbeorn skrev (4 minutter siden): Man får day 1 spill flere ganger i måneden, ikke en sjelden gang. Et likte du til og med godt, Lies of Pi. Vet, men jeg valgte å kjøpe det til fullpris på ps5. Deluxe edition. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Guybrush 3pwood skrev (1 minutt siden): Driter ikke på noen, kommer bare med fakta. Har vært pc-spiller selv i 20 år og brukt hundretusener på å tyne ut det som var av FPS. Hvilke fakta? At noen jager høyest mulig ytelse betyr ikke at alle gjør det. Og hvilken relevans har det for hvor mye man koser seg? 3 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 Guybrush 3pwood skrev (20 timer siden): De fleste jeg kjenner spiller på konsoll og har ikke har pc. Flertallet av gamere generelt spiller også på konsoll, pc spillere er i mindretall og sikker derfor de absolutt må fremheve seg med fleste bilder i sekundet i hver diskusjon. ALT bør spilles på konsoll, hvertfall om man skal kose seg. Pc har jeg kvittet meg med for lenge siden. En kompis kjøpte pc for en stund siden for å spille på. tidenes bomkjøp sa han selv og gikk tilbake til konsoll. Gamepass er oppskrytt til de grader, og ja jeg har det selv av og til for å spille flysimulator. Betaler, har det i nesten en måned, får refund og repeat. Så har det jo helt gratis faktisk. En sjelden gang får man et day 1 spill, og så skal man jo like akkurat det spillet også. Skjønner seriøst ikke hypen rundt gamepass når eneste grunn er day 1 spill . PS plus premium er like bra, har det men bruker det sjelden. God kverulerende konsolljul Fleskelars Foretrekker du RTS og FPS på konsoll i steden for PC?? Personlig synst jeg konsoll bare er best på racing, sport og plattform. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. desember 2023 Del Skrevet 22. desember 2023 (endret) svenka skrev (1 time siden): Foretrekker du RTS og FPS på konsoll i steden for PC?? Personlig synst jeg konsoll bare er best på racing, sport og plattform. Smaken er som baken, du liker ditt og jeg liker datt. Same same. Ting går kjappere med mus og tastatur på RTS og FPS men det betyr lite for kosen sin del. Spiller man E-sport så er jo pc helt klart å foretrekke Endret 22. desember 2023 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Guybrush 3pwood skrev: Bare over dobbel så mye som Xbox det med sine skarve 21 millioner. Hvor er dette fra? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Chaos_Niddhogg skrev (2 timer siden): Guybrush 3pwood skrev (På 21.12.2023 den 11:23 AM): Bare over dobbel så mye som Xbox det med sine skarve 21 millioner. Ekspander Hvor er dette fra? TEKdåttno, tallene påxbox er fra i sommer visst nok så er jo litt økt Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Problemet med konsoll er at man går glipp av utrolig mange kule indie-spill . Må være så ærlig å si at veldig mange indie-spill har gitt mer spilleglede enn de fleste hjernedøde , hjerteløse , sjelløse og hodeløse AAA-spill . Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Fleskelars skrev: Problemet med konsoll er at man går glipp av utrolig mange kule indie-spill . Må være så ærlig å si at veldig mange indie-spill har gitt mer spilleglede enn de fleste hjernedøde , hjerteløse , sjelløse og hodeløse AAA-spill . Er ganske mye bra indiespill på konsoller. For tiden spiller jeg Spirittea på Switch. En liten perle. " enn de fleste hjernedøde , hjerteløse , sjelløse og hodeløse AAA-spill ." Stor enighet der! Lenke til kommentar
Heales Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Baldini skrev (På 21.12.2023 den 1:19 PM): Ikke rart i hele tatt. Har man en grei PC, trenger man ikke Xbox. Har man en dynge PC er det kjekt med Xbox. GamePass over alt. Er man glad i Sony sine exclusive spill (inkl meg selv) selvsagt har man en PlayStation da. Enn så lenge, da Sony bringer flere og flere spill over til PC. Jeg har også GamePass og en rå PC, da kjøper jeg jo ikke en Xbox som står til pynt eller... ? Noen har mer enn en tanke i hodet og velger heller "Ja takk, begge deler". Det vil si PS5, Xbox, Switch og en kurant gaming PC. Selve plattformen trenger man ikke å ha et religiøst forhold til da jeg er mest opptatt av spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå