maxijoker Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Gjelder en Brother HL5440 printer. Jeg resatte TONER LED, og fikk en 5-600 flere utskrifter. Når jeg hadde passer denne mengde, så synes jeg å kunne antyde at jeg la merke til noen få prikker på hver side av arket, etter utskrift. Toneren ble skiftet ut, etter alle kunstens regler og monterings prosedyrer. Prikker og møkka på arket økte faktisk med den nye originale Brother toneren. Noen her inne med erfaringer om hva jeg først bær rengjøre. Fordi jeg tror at for eks. trommel eller "drummel" (?) kan ha fått statisk elektrisitet på belegg?, kanskje? Møkka i arkene sees i vedlegget. Hadde satt stor pris på noen meninger hos dere... 20.12.23 PRØVE PRINT HL 5450 MED FLEKKER PÅ ARKET.pdf Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 Utslitt eller skitten trommel. Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Okay, trommelrensing med andre ord. Er det bare å kjøre på med klut og isopropanol og rense denne? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. desember 2023 Del Skrevet 21. desember 2023 (endret) Ville vært skeptisk til akhohol på denne. Har vært ute for at de smelter. Vi brukte børster mener jeg å huske. Ser de anbefaler isopropanol og bomull flere steder på nettet. Endret 21. desember 2023 av sedsberg Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 21. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2023 Yepp, YouTube viser mye av iso med antistatisk klut. Noen dytter på med toner ETTER rensen, uten at jeg skønner hvilken hensikt dette skulle ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå