Trigger-Happy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har stilt opp multiplieren i BIOS, men når jeg starter er den plutselig 800mhz eller no.. Jeg vet at xp2600 er låst, men det er jo litt rart at det går ann å øke mp da. Er det virkelig ingen mulighet for å klokke xp2600, unntatt fsb'en.... Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Du kan stille multiplier i bios, men enten har det ingen effekt eller så booter maskinen ikke. Jeg har prøvd forskjellige måter å unlocke multiplieren på men jeg har ikke funnet noen som funket med Nforce2 kort Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Ja, og rammen min er litt for dårlig. tåler ikke høy fsb. Kan rammen tåle høyere fsb hvis jeg stiller VDIMM Volten opp litt? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja, og rammen min er litt for dårlig. tåler ikke høy fsb.Kan rammen tåle høyere fsb hvis jeg stiller VDIMM Volten opp litt? joda du kan klare å presse den høyere da.. Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Ville bare spesifisere at jeg har AMD xp2600+ 2.083ghz Thouroghbred (ikke barton 1,91ghz) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg vil anta at den ikke er låst hvis det er en Tbred, bare de aller siste Tbredene er låst. Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jo, jeg er ganske sikker på at den er låst. Jeg prøvde å stille multiplieren fra 12,5 til 13, men da skrudde cpu'en seg ned til 850 mhz da jeg startet den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå