Maskinfører Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰🌹🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk 🌹🌹 Maskinfører skrev (4 minutter siden): 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Dagens rose 4. januar går igjen til @Maskinfører 🌹 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Forfatter Del Skrevet 4. januar N-4K0 skrev (3 timer siden): Dagens rose 4. januar går igjen til @Maskinfører 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar N-4K0 skrev (4 timer siden): Dagens rose 4. januar går igjen til @Maskinfører 🌹 Helt enig med deg 😊 Og siden jeg ikke har gitt noen roser i år, blir det fire roser til @Maskinfører 🌹🌹🌹🌹 Håper du har det så bra det er mulig for deg å ha det i denne vanskelige tiden av livet ditt, og at kattene dine er god trøst 😻😻 Alle gode ønsker fra meg og valpen 🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (4 timer siden): Helt enig med deg 😊 Og siden jeg ikke har gitt noen roser i år, blir det fire roser til @Maskinfører 🌹🌹🌹🌹 Håper du har det så bra det er mulig for deg å ha det i denne vanskelige tiden av livet ditt, og at kattene dine er god trøst 😻😻 Alle gode ønsker fra meg og valpen 🐶🥰 Tusen takk det varmer ja det er tungt og vanskelig ja pusene var det bra 😻😻🌹🌹ja pusene er en godt helst ene var pappa sin hun på 17,5 😻😻 hils tilbake til valpen håper det går bra med den 🐶🐶😻😻 og deg 🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar N-4K0 skrev (9 timer siden): Dagens rose 4. januar går igjen til @Maskinfører 🌹 Tusen takk det varmer 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Dagens rose 🌹🌹 5 januar går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for at de er så snille og flinke klemmere som har funnet opp den geniale Enighetsgjengen❤️ 😍🥰🌹🌹😎🥳😃🎉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Dagens rose 🌹🌹 5 januar går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for at de er så snille og flinke klemmere som har funnet opp den geniale Enighetsgjengen❤️ 😍🥰🌹🌹😎🥳😃🎉 Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, det varmer hjertene våre å få roser av deg.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Trippelure skrev (5 timer siden): Dagens rose 🌹🌹 5 januar går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for at de er så snille og flinke klemmere som har funnet opp den geniale Enighetsgjengen❤️ 😍🥰🌹🌹😎🥳😃🎉 Helt enig🌹🌹 Hurra for Enighetsgjengen og snille og koselige @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Entern skrev (4 timer siden): Helt enig🌹🌹 Hurra for Enighetsgjengen og snille og koselige @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )😊😊☺️☺️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade i Hjertene våre.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Fortjent som det er, fortsetter jeg å gi dagens rose til @Maskinfører 🌹 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar N-4K0 skrev (2 timer siden): Fortjent som det er, fortsetter jeg å gi dagens rose til @Maskinfører 🌹 Tusen takk det varmer @N-4K0 🌹 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar N-4K0 skrev (4 timer siden): Fortjent som det er, fortsetter jeg å gi dagens rose til @Maskinfører 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Maskinfører skrev (2 timer siden): Tusen takk det varmer @N-4K0 🌹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 🥰🥰 Tusen takk det varmer 🥰🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Forfatter Del Skrevet 5. januar Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (24 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Dagens rose🌹går til @Sviskepott for at hun er så klok og snill, og elsker alle koselige dyr. Valpen min og jeg digger det 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. januar Del Skrevet 6. januar Trippelure skrev (30 minutter siden): Dagens rose🌹går til @Sviskepott for at hun er så klok og snill, og elsker alle koselige dyr. Valpen min og jeg digger det 🐶🥰 Enig, det fortjener hun masse 🌹 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå