Sviskepott Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Det var en følelse hos meg da min far dro videre og en ny voksenhet tok plass på en annen måte enn før. Antagelig er det av alle slike vanskelige hendelser at en kommer seg videre inn i sin egen virkelige voksenhet. Alt er der av en grunn og en må komme seg igjennom det på sitt eget vis. God dag til deg fra meg. 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (38 minutter siden): Enig, sender også gode tanker og roser til @Maskinfører🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 N-4K0 skrev (1 time siden): 5 roser for årets 5 siste dager går atter en gang til @Maskinfører 🌹🌹🌹🌹🌹 Trippelure skrev (4 timer siden): Dagens rose på årets siste dag går til @Maskinfører 🌹😊 Valpen og jeg sender deg gode tanker og de beste ønsker for året som kommer. Og vi håper at du og kattene får det bedre og bedre 🌹🍀😻😻😊🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Sviskepott skrev (16 minutter siden): Det var en følelse hos meg da min far dro videre og en ny voksenhet tok plass på en annen måte enn før. Antagelig er det av alle slike vanskelige hendelser at en kommer seg videre inn i sin egen virkelige voksenhet. Alt er der av en grunn og en må komme seg igjennom det på sitt eget vis. God dag til deg fra meg. 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Trippelure skrev (12 timer siden): Dagens rose på årets siste dag går til @Maskinfører 🌹😊 Valpen og jeg sender deg gode tanker og de beste ønsker for året som kommer. Og vi håper at du og kattene får det bedre og bedre 🌹🍀😻😻😊🐶🥰 Tusen takk det varmer med gode ord og tanker fine roser også 🌹🥰 hils tilbake til valpen 🥰❤️🐶🐕 kattene hilser også tilbake til dere 😻😻😻😻🐶🐶🐕🐕 ja det håper vi også 😻😻🐶🐶🐶🐕🐕🐕🌹🥰❤️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 N-4K0 skrev (9 timer siden): 5 roser for årets 5 siste dager går atter en gang til @Maskinfører 🌹🌹🌹🌹🌹 Tusen takk så vakre roser 🌹🌹🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer med gode ord og tanker fine roser også 🌹🥰 hils tilbake til valpen 🥰❤️🐶🐕 kattene hilser også tilbake til dere 😻😻😻😻🐶🐶🐕🐕 ja det håper vi også 😻😻🐶🐶🐶🐕🐕🐕🌹🥰❤️ 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk så vakre roser 🌹🌹🌹🌹🌹 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Entern skrev (8 timer siden): Enig, sender også gode tanker og roser til @Maskinfører🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Tusen takk @Entern nydelige roser og fine ord 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (5 minutter siden): Tusen takk @Entern nydelige roser og fine ord 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 31. desember 2023 Del Skrevet 31. desember 2023 Maskinfører skrev (11 minutter siden): Tusen takk det varmer med gode ord og tanker fine roser også 🌹🥰 hils tilbake til valpen 🥰❤️🐶🐕 kattene hilser også tilbake til dere 😻😻😻😻🐶🐶🐕🐕 ja det håper vi også 😻😻🐶🐶🐶🐕🐕🐕🌹🥰❤️ 🌹😻😻😍🐶🥳🥰🎉 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Trippelure skrev (14 timer siden): 🌹😻😻😍🐶🥳🥰🎉 🌹🌹😻😻😍😍🐶🐶🥳🥳🥰🥰🎉🎉 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Årets tre første roser går igjen til @Maskinfører med ønsker om bedre dager 🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar N-4K0 skrev (17 minutter siden): Årets tre første roser går igjen til @Maskinfører med ønsker om bedre dager 🌹🌹🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar N-4K0 skrev (6 timer siden): Årets tre første roser går igjen til @Maskinfører med ønsker om bedre dager 🌹🌹🌹 Tusen takk det varmer 🌹🌹🌹 er tungt fremdeles ☹️🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Forfatter Del Skrevet 3. januar Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk det varmer 🌹🌹🌹 er tungt fremdeles ☹️🌹🌹🌹 🥰🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Tusen takk 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå