Sviskepott Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Jeg deler ut en stor velduftende rose til alle sammen nå i romjula. Dere fortjener den. 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2023 Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg deler ut en stor velduftende rose til alle sammen nå i romjula. Dere fortjener den. Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi gir Dagens Roser til deg vi @Sviskepott🌹🌹 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Skippet søndag og mandag, så inkludert dem blir det i dag tirsdag tre nye roser til @Maskinfører 🌹🌹🌹 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2023 N-4K0 skrev (3 minutter siden): Skippet søndag og mandag, så inkludert dem blir det i dag tirsdag tre nye roser til @Maskinfører 🌹🌹🌹 Støttes av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Sviskepott skrev (18 timer siden): Jeg deler ut en stor velduftende rose til alle sammen nå i romjula. Dere fortjener den. Takk det samme 🌹😊 N-4K0 skrev (5 timer siden): Skippet søndag og mandag, så inkludert dem blir det i dag tirsdag tre nye roser til @Maskinfører 🌹🌹🌹 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden): Støttes av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Enig 🌹🌹🌹 til @Maskinfører🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 N-4K0 skrev (6 timer siden): Skippet søndag og mandag, så inkludert dem blir det i dag tirsdag tre nye roser til @Maskinfører 🌹🌹🌹 Tusen takk de var vakre 😳😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (27 minutter siden): Takk det samme 🌹😊 Enig 🌹🌹🌹 til @Maskinfører🌹🌹🌹 Tusen takk det varmer 🌹🌹🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Sviskepott skrev (20 timer siden): Jeg deler ut en stor velduftende rose til alle sammen nå i romjula. Dere fortjener den. Tusen takk 😊 Valpen min og jeg er helt enige, alle fortjener en velduftende og vakker rose i jula. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹til alle 🐶😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk det varmer 🌹🌹🌹🌹🌹 Ønsker deg alt godt 🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (10 minutter siden): Tusen takk 😊 Valpen min og jeg er helt enige, alle fortjener en velduftende og vakker rose i jula. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹til alle 🐶😊 Her kommer roser til deg og lille valpen din også, du er en fin og hyggelig fyr og det er nok den firbeinte og😊🐶🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (16 minutter siden): Ønsker deg alt godt 🌹🌹🌹 Tusen takk samme tilbake 🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (47 minutter siden): Her kommer roser til deg og lille valpen din også, du er en fin og hyggelig fyr og det er nok den firbeinte og😊🐶🌹🌹 Tusen takk fra meg og valpen, vi syns at du også er hyggelig 🌹😊🐶 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (24 minutter siden): Tusen takk fra meg og valpen, vi syns at du også er hyggelig 🌹😊🐶 Tusen takk 😊 2 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 🌹Rose til @Theo343 som tenkte på meg og ga meg rose i en tid som hverken Theo eller andre på forumet kunne vite har vært svært dramatisk for meg. Uten å utdype, så kom den rosen på et veldig bra tidspunkt. Heldigvis er det verste overstått og resten snart overstått. 5 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Dagens rose går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å ha brukt opp alle likesene sine (igjen)🌹🌹👍👍💙💙💡💡😊🙃🥰😅 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Dagens rose går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å ha brukt opp alle likesene sine (igjen)🌹🌹👍👍💙💙💡💡😊🙃🥰😅 Enig, de er alltid snille og koselige 😀😊🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. desember 2023 Del Skrevet 26. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Enig, de er alltid snille og koselige 😀😊🌹🌹 Det er jeg ❤️ enig i 😃 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2023 Trippelure skrev (4 minutter siden): Dagens rose går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å ha brukt opp alle likesene sine (igjen)🌹🌹👍👍💙💙💡💡😊🙃🥰😅 Entern skrev (2 minutter siden): Enig, de er alltid snille og koselige 😀😊🌹🌹 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er jeg ❤️ enig i 😃 Tusen Takk Cassidy Tvillingene setter veldig stor pris på dette vi.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @MR SPEED for vi er veldig glade for alle de fine Legobildene som du sender oss på PM og som du poster her i forumet, og så synes vi at du har en knallbramusikksmak.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg vil enda en gang gi dagens rose til @Maskinfører som er ute og handler svart slips til begravelsen🌹 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå