Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. april Forfatter Del Skrevet 23. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hvil gi flere roser til @Maskinfører da for er neve dyktig Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april MR SPEED skrev (7 timer siden): Hvil gi flere roser til @Maskinfører da for er neve dyktig Tusen takk @MR SPEED de rosene var nydelige ❤️❤️❤️🥰🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk @MR SPEED de rosene var nydelige ❤️❤️❤️🥰🌹 Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️🌹🌹 Det er bra ❤️ ❤️🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. april Forfatter Del Skrevet 24. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra ❤️ ❤️🌹🌹 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. april Del Skrevet 24. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april 20 dager siden jeg sist postet her, så 20 roser til @Maskinfører til minne om Frida og i håp om at Tuss enda har mange gode år igjen 🌹 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (5 minutter siden): 20 dager siden jeg sist postet her, så 20 roser til @Maskinfører til minne om Frida og i håp om at Tuss enda har mange gode år igjen 🌹 Tusen takk @N-4K0 de rosene er fine ja til minne om Frida ha vi håper Tuss har mange fine og gode år igjen 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april N-4K0 skrev (1 time siden): 20 dager siden jeg sist postet her, så 20 roser til @Maskinfører til minne om Frida og i håp om at Tuss enda har mange gode år igjen 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk @N-4K0 de rosene er fine ja til minne om Frida ha vi håper Tuss har mange fine og gode år igjen 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Ja 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april HVIL GI. MANGE ROSER TIL ROLLING STONES DE ER. GAMMMLE MEN DEVEN DE STÅR PÅ HONØR GUTTA I ROLLING STONES Er 18 timer videoen ble utgitt å ROLLING STONES SKAL TURNE I USA 👍👍👍👍👍👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Forfatter Del Skrevet 30. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): HVIL GI. MANGE ROSER TIL ROLLING STONES DE ER. GAMMMLE MEN DEVEN DE STÅR PÅ HONØR GUTTA I ROLLING STONES Er 18 timer videoen ble utgitt å ROLLING STONES SKAL TURNE I USA 👍👍👍👍👍👍👍 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Jeg har ikke gitt roser på en halv evighet, så jeg vil også gi en kjempebukett 💐 med roser til @Maskinfører og Tuss, siden både Frida og Far er borte 😊😻🐶🥰 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😃 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai N-4K0 skrev (14 timer siden): 20 dager siden jeg sist postet her, så 20 roser til @Maskinfører til minne om Frida og i håp om at Tuss enda har mange gode år igjen 🌹 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke gitt roser på en halv evighet, så jeg vil også gi en kjempebukett 💐 med roser til @Maskinfører og Tuss, siden både Frida og Far er borte 😊😻🐶🥰 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😃 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Masse roser til @Maskinfører og Tuss fra meg og 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai MR SPEED skrev (1 time siden): Støttes 100% til @Maskinfører 👍 Tusen takk @MR SPEED 👍😀😉😻❤️🐶 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Entern skrev (2 timer siden): Masse roser til @Maskinfører og Tuss fra meg og 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Tusen takk det varmer 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Trippelure skrev (2 timer siden): Jeg har ikke gitt roser på en halv evighet, så jeg vil også gi en kjempebukett 💐 med roser til @Maskinfører og Tuss, siden både Frida og Far er borte 😊😻🐶🥰 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😃 Tusen takk @Trippelure legger det til hjertet og vil si at det varmer 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😻😻🐶🐶🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå