Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mars Tussi skrev (54 minutter siden): Åwww, tusen takk 🥰😒❤ nå ble jeg glad, det skal jeg ❤ ♥️♥️ Entern skrev (55 minutter siden): Dagens rose går til @Tussi, fordi hun virker som en hyggelig og fin person, som jeg håper poster mer i pratetrådene våre. 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Hvil gi roser til se spoiler da Spoiler @Oxalidaceaee 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (1 time siden): Hvil gi roser til se spoiler da Skjul innhold @Oxalidaceaee Så utrolige fine de er ❤️. Tusen hjertelig takk ❤️. Det satt jeg enormt stor pris på ❤️. Utrolig mange flotte farger 👌. Hva har jeg gjort for å fortjene dette lurer jeg på? 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars @Oxalidaceaee ingen ting fikk bare lyst gi roser bare tenker på er du gutt eller jente jeg er gutt 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (4 timer siden): Hvil gi roser til se spoiler da Skjul innhold @Oxalidaceaee Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): @Oxalidaceaee ingen ting fikk bare lyst gi roser bare tenker på er du gutt eller jente jeg er gutt Jeg er jente 👌. De er veldig fine ❤️👏🏆🎉🥳. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til vår gode venn @MR SPEED For du er så snill og grei, og du deler mye bra musikk med oss i trådene. Og du poster megakule Legobilder.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til vår gode venn @MR SPEED For du er så snill og grei, og du deler mye bra musikk med oss i trådene. Og du poster megakule Legobilder.🌹🌹 Enig, han fortjener en rose 🌹 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Jeg elsker denne sangen, og griner hver gang jeg hører den 🌞🌟🏆🏆👑👑❤️💙🔥🔥. 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Elsker refrenget i denne sangen 💙❤️🔥🔥. 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars To infinity and beyond ❤️❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Entern skrev (2 timer siden): Enig, han fortjener en rose 🌹 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene liker musikk videoene som postes her inne, men denne tråden her er ment for å gi Dagens Rose. Musikkvideoer kan man poste i mange andre tråder. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene liker musikk videoene som postes her inne, men denne tråden her er ment for å gi Dagens Rose. Musikkvideoer kan man poste i mange andre tråder. Enig med dere da gir jeg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) del roser for det flotte for slaget da 👍👍👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Enig med dere da gir jeg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) del roser for det flotte for slaget da 👍👍👍👍 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene veldig glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Rapporter Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (8 timer siden): Enig med dere da gir jeg @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) del roser for det flotte for slaget da 👍👍👍👍 Helt enig @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) fortjener masse roser🌹🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mars Entern skrev (5 timer siden): Helt enig @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) fortjener masse roser🌹🌹🌹🌹 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene veldig glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. april Rapporter Del Skrevet 1. april Jeg vil gi dagens rose til @N-4K0 fordi han er hyggelig og morsom 🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april Entern skrev (2 timer siden): Jeg vil gi dagens rose til @N-4K0 fordi han er hyggelig og morsom 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. april Rapporter Del Skrevet 3. april Hvil gi roser til ❤️ @Oxalidaceaee ❤️da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå