Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (44 minutter siden): Jeg vil gi @Sviskepott en rose Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars MR SPEED skrev (13 timer siden): Jeg vil gi @Sviskepott en rose Takker for den og setter den i vann så den varer lenge. Trippelure skrev (13 timer siden): Ja, jeg savner @Sviskepott, hun var syk og jeg håper hun snart er frisk 🍀☘️🐶🥰 Takk. Jeg må bare ta meg tid til å være syk den tiden det tar, så dukker jeg opp igjen før dere klarer å si "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllanty" som er en landsby i wales. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Takk og Takk. 💚💚 4 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars Sviskepott skrev (1 time siden): Takker for den og setter den i vann så den varer lenge. Takk. Jeg må bare ta meg tid til å være syk den tiden det tar, så dukker jeg opp igjen før dere klarer å si "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllanty" som er en landsby i wales. Takk og Takk. 💚💚 ❤️❤️♥️♥️😜😜 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Rapporter Del Skrevet 18. mars I dag gir jeg en god-bedring-rose 🌹 til @Sviskepott , sammen med en stor klem fra meg og mange hoppe-suss fra valpen ❤️🐶🥰 Ja jeg var syk for 2 uker siden, og slimhosten hang igjen til før helgen som var. Tror Entern hadde noe lignende for noen uker siden, så det er nok noe som går 😮💨 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (42 minutter siden): I dag gir jeg en god-bedring-rose 🌹 til @Sviskepott , sammen med en stor klem fra meg og mange hoppe-suss fra valpen ❤️🐶🥰 Ja jeg var syk for 2 uker siden, og slimhosten hang igjen til før helgen som var. Tror Entern hadde noe lignende for noen uker siden, så det er nok noe som går 😮💨 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 MR SPEED skrev (1 time siden): ❤️❤️♥️♥️😜😜 Sviskepott skrev (3 timer siden): Takker for den og setter den i vann så den varer lenge. Takk. Jeg må bare ta meg tid til å være syk den tiden det tar, så dukker jeg opp igjen før dere klarer å si "Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllanty" som er en landsby i wales. Takk og Takk. 💚💚 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Hvil gi en rose til @Sviskepott for ho er syk gooood bedring ❤️❤️ SVISKA vår 👍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars MR SPEED skrev (3 timer siden): Hvil gi en rose til @Sviskepott for ho er syk gooood bedring ❤️❤️ SVISKA vår 👍 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Så mange fine roser jeg har fått! Jeg tror det er helse i hver eneste en av dem og sier tuusen takk til @MR SPEED og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) - dere er noen supre venner og jeg tror det er mye helse i alt sammen. Klem til dere alle tre. Snuskebassene mine. 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Sviskepott skrev (4 timer siden): Så mange fine roser jeg har fått! Jeg tror det er helse i hver eneste en av dem og sier tuusen takk til @MR SPEED og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) - dere er noen supre venner og jeg tror det er mye helse i alt sammen. Klem til dere alle tre. Snuskebassene mine. Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på deg vår gode venn @Sviskepott♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars JEG VIL GI GI DE ROSENE HER TIL @Trippelure ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️❤️♥️ 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): JEG VIL GI GI DE ROSENE HER TIL @Trippelure ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️❤️♥️ Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹♥️♥️ 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars MR SPEED skrev (46 minutter siden): JEG VIL GI GI DE ROSENE HER TIL @Trippelure ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️❤️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹♥️♥️ Støttes 🌹🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (2 minutter siden): Støttes 🌹🌹🌹 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): JEG VIL GI GI DE ROSENE HER TIL @Trippelure ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️❤️♥️❤️♥️❤️♥️❤️❤️♥️♥️❤️❤️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹♥️♥️ Entern skrev (1 time siden): Støttes 🌹🌹🌹 Tusen❤️takk 😃🤩😍🐶🥰 Nå ble jeg glad, det blir stua full av pene roser 😃😃😃🥰🥰🥰 Dere får en rose tilbake fra meg alle sammen 🌹🌹🌹🌹🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk 😃🤩😍🐶🥰 Nå ble jeg glad, det blir stua full av pene roser 😃😃😃🥰🥰🥰 Dere får en rose tilbake fra meg alle sammen 🌹🌹🌹🌹🐶🥰 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme i hjertene våre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mars Rapporter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene varme i hjertene våre.♥️♥️ Det varmer hjertet mitt å høre 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Det varmer hjertet mitt å høre 🐶🥰 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Støttes av meg også. Liten squeeke-leke til lillevoffen fra meg. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars Rapporter Del Skrevet 20. mars Trippelure skrev (11 timer siden): Tusen❤️takk 😃🤩😍🐶🥰 Nå ble jeg glad, det blir stua full av pene roser 😃😃😃🥰🥰🥰 Dere får en rose tilbake fra meg alle sammen 🌹🌹🌹🌹🐶🥰 Takk takk ❤️❤️♥️♥️😚😚 @Trippelure ❤️❤️♥️♥️😚😚 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars Sviskepott skrev (1 time siden): Støttes av meg også. Liten squeeke-leke til lillevoffen fra meg. ♥️♥️ MR SPEED skrev (24 minutter siden): Takk takk ❤️❤️♥️♥️😚😚 @Trippelure ❤️❤️♥️♥️😚😚 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå