Maskinfører Skrevet 8. mars Rapporter Del Skrevet 8. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Rosekos til alle sammen, med spesiell omtanke til @Maskinfører 🌹 og til @MR SPEED 🌹 Tusen takk det varmer 🌹 Rose tilbake til deg og dine også @N-4K0 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mars MR SPEED skrev (8 minutter siden): Tusen takk dere ❤️❤️ ♥️♥️ N-4K0 skrev (6 minutter siden): Rosekos til alle sammen, med spesiell omtanke til @Maskinfører 🌹 og til @MR SPEED 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. mars Rapporter Del Skrevet 10. mars I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @N-4K0 fordi han er hyggelig og omtenksom som gir roser til alle 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. mars Rapporter Del Skrevet 10. mars Trippelure skrev (22 minutter siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @N-4K0 fordi han er hyggelig og omtenksom som gir roser til alle 🐶🥰 Støttes 🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars Entern skrev (4 timer siden): Støttes 🌹 Trippelure skrev (5 timer siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @N-4K0 fordi han er hyggelig og omtenksom som gir roser til alle 🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. mars Rapporter Del Skrevet 11. mars Helt på tampen av dagen vil jeg gi en rose 🌹 til alle som er syke eller har vondt (i hjerte, sjel eller kropp), med ønske om snarlig bedring av det som gjør vondt 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Helt på tampen av dagen vil jeg gi en rose 🌹 til alle som er syke eller har vondt (i hjerte, sjel eller kropp), med ønske om snarlig bedring av det som gjør vondt 🍀☘️🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Rapporter Del Skrevet 12. mars (endret) I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Entern fordi han er kul som nerder med meg i leketråden jeg lagde om vitenskapelige plantenavn 🤓 😁 Edit: vitenskapelige naturnavn skulle det stå da. Interessen min for vitenskapelige navn startet med plantenavn 😆 Endret 12. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars Trippelure skrev (3 timer siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Entern fordi han er kul som nerder med meg i leketråden jeg lagde om vitenskapelige plantenavn 🤓 😁 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Rapporter Del Skrevet 16. mars Nå har jeg ikke gitt roser siden tirsdag, så i dag vil jeg gi 4 god-bedring-roser 🌹🌹🌹🌹 til @Sviskepott 🐶🥰 Håper du blir fort frisk 🍀🌹🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars Trippelure skrev (4 timer siden): Nå har jeg ikke gitt roser siden tirsdag, så i dag vil jeg gi 4 god-bedring-roser 🌹🌹🌹🌹 til @Sviskepott 🐶🥰 Håper du blir fort frisk 🍀🌹🌹🌹🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars Rapporter Del Skrevet 16. mars Hvil gi roser til de første jeg så å det var til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): Hvil gi roser til de første jeg så å det var til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører og de søte pusekattene hans 😊😻😻🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 time siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører og de søte pusekattene hans 😊😻😻🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Enig der dere da ❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️😃 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (4 timer siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører og de søte pusekattene hans 😊😻😻🐶🥰 Tusen takk det varmer Frida og Tuss hilser tilbake og 🌹😊😻😻🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars Jeg vil gi @Sviskepott en rose 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Rapporter Del Skrevet 17. mars MR SPEED skrev (32 minutter siden): Jeg vil gi @Sviskepott en rose Ja, jeg savner @Sviskepott, hun var syk og jeg håper hun snart er frisk 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå