N-4K0 Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Trippelure skrev (På 15.2.2024 den 22.26): Tusen❤️takk 😊 Siden jeg ikke ga roser i går får du to roser🌹🌹 av meg nå 🐶🥰 Tusen takk, søte du 🤗🥰😜 Ny stor rose til alle sammen 🤗 🌹 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (1 time siden): Tusen takk, søte du 🤗🥰😜 Ny stor rose til alle sammen 🤗 🌹 Tusen takk, her får du en rose og: 🌹 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar N-4K0 skrev (1 time siden): Tusen takk, søte du 🤗🥰😜 Ny stor rose til alle sammen 🤗 🌹 Tusen❤️takk😊 I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører og ønske han og kattene en god helg 🍀☘️😻😻🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk😊 I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører og ønske han og kattene en god helg 🍀☘️😻😻🐶🥰 Entern skrev (5 timer siden): Tusen takk, her får du en rose og: 🌹 N-4K0 skrev (6 timer siden): Tusen takk, søte du 🤗🥰😜 Ny stor rose til alle sammen 🤗 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Jeg vil gi den rose buketten her til alle her ❤️ 5 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk😊 I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører og ønske han og kattene en god helg 🍀☘️😻😻🐶🥰 Bare koselig ❤️Tusen takk for rosen den var fin og varmer Frida og Tuss hilser tilbake til deg og valpen 😻😻🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar MR SPEED skrev (4 timer siden): Jeg vil gi den rose buketten her til alle her ❤️ Tusen❤️takk🐶🥰 Maskinfører skrev (2 timer siden): Bare koselig ❤️Tusen takk for rosen den var fin og varmer Frida og Tuss hilser tilbake til deg og valpen 😻😻🐶🐶🥰🥰 Bare hyggelig og takk for hilsner 😊😻😻🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Tusen❤️takk🐶🥰 Bare hyggelig og takk for hilsner 😊😻😻🐶🥰 Bare koselig ❤️ 😻🐶🥰 ja det er det 😻🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Forfatter Del Skrevet 17. februar MR SPEED skrev (6 timer siden): Jeg vil gi den rose buketten her til alle her ❤️ Tusen Takk, og støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (16 timer siden): Jeg vil gi den rose buketten her til alle her ❤️ Tusen takk og da må du og få en rose 🌹 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Dagens rose går til alle som ikke husker å gi virkelige blomster til omgivelsene, eller seg selv i hverdagen, men som benytter anledningen her titt som det er. 🌹 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Sviskepott skrev (24 minutter siden): Dagens rose går til alle som ikke husker å gi virkelige blomster til omgivelsene, eller seg selv i hverdagen, men som benytter anledningen her titt som det er. 🌹 Støttes 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (6 timer siden): Støttes 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Sviskepott skrev (6 timer siden): Dagens rose går til alle som ikke husker å gi virkelige blomster til omgivelsene, eller seg selv i hverdagen, men som benytter anledningen her titt som det er. 🌹 Entern skrev (7 timer siden): Tusen takk og da må du og få en rose 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Hvil gi @SVK2 en rose fra alle oss 1 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar MR SPEED skrev (2 timer siden): Hvil gi @SVK2 en rose fra alle oss Støttes 🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Forfatter Del Skrevet 18. februar Entern skrev (52 minutter siden): Støttes 🌹 MR SPEED skrev (3 timer siden): Hvil gi @SVK2 en rose fra alle oss Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Forfatter Del Skrevet 23. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Koserose til folket! 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar Er du innom og leser? Ta med deg en rose! 😊 🌹 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. februar Forfatter Del Skrevet 25. februar N-4K0 skrev (3 timer siden): Er du innom og leser? Ta med deg en rose! 😊 🌹 Tusen Takk, og det støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå