Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Jeg vil også ha en rose ! Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Inspector skrev (2 minutter siden): Jeg vil også ha en rose ! Her får du en diger rose: 🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar Entern skrev (Akkurat nå): Her får du en diger rose: 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Entern skrev (9 minutter siden): Her får du en diger rose: 🌹 🙂 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 :-)) Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. februar Rapporter Del Skrevet 9. februar Inspector skrev (11 timer siden): :-)) Gir dagen rose fra meg til @Inspector 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. februar MR SPEED skrev (3 timer siden): Gir dagen rose fra meg til @Inspector Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar N-4K0 skrev (1 time siden): Roser til alle! 😊🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 11. februar Rapporter Del Skrevet 11. februar Dagens rose går til @Trippelure og valpen for nå har jeg ikke sett han på en stund 🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. februar Entern skrev (2 minutter siden): Dagens rose går til @Trippelure og valpen for nå har jeg ikke sett han på en stund 🌹🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. februar Rapporter Del Skrevet 12. februar Denne dagens rose går også til @Trippelure for jeg lurer på hvor han har gjort av seg 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar Entern skrev (15 minutter siden): Denne dagens rose går også til @Trippelure for jeg lurer på hvor han har gjort av seg 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. februar Rapporter Del Skrevet 12. februar En stor kosedyrrose, hvis sånt finnes, til Voffelure, Frida og Tuss 🌹🤗 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar N-4K0 skrev (Akkurat nå): En stor kosedyrrose, hvis sånt finnes, til Voffelure, Frida og Tuss 🌹🤗 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Rapporter Del Skrevet 13. februar N-4K0 skrev (På 10.2.2024 den 12:07 PM): Roser til alle! 😊🌹 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 10.2.2024 den 1:28 PM): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Entern skrev (På 11.2.2024 den 10:43 PM): Dagens rose går til @Trippelure og valpen for nå har jeg ikke sett han på en stund 🌹🌹 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 N-4K0 skrev (8 timer siden): En stor kosedyrrose, hvis sånt finnes, til Voffelure, Frida og Tuss 🌹🤗 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Tusen❤️takk 😊 Det er koselig av dere alle 🐶🥰 Vi har vært i skogen, og så har jeg hatt så mye å gjøre at jeg ikke har hatt tid til det o store internettet 😱😁 Siden jeg ikke har gitt roser siden torsdag, får alle sammen 5 roser🌹🌹🌹🌹🌹 av valpen og meg 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 😊 Det er koselig av dere alle 🐶🥰 Vi har vært i skogen, og så har jeg hatt så mye å gjøre at jeg ikke har hatt tid til det o store internettet 😱😁 Siden jeg ikke har gitt roser siden torsdag, får alle sammen 5 roser🌹🌹🌹🌹🌹 av valpen og meg 🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gir Roser tilbake til deg og valpen.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Rapporter Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gir Roser tilbake til deg og valpen.🌹🌹 Tusen❤️takk 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. februar Rapporter Del Skrevet 13. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (41 minutter siden): 🥰🥰 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå