Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Roser til @Trippelure for vi synes at han er en snill og grei bruker, og vi synes at han sprer mye positivitet og glede her på Lekeplassen og i OT-Baren.🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Rapporter Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden): Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Roser til @Trippelure for vi synes at han er en snill og grei bruker, og vi synes at han sprer mye positivitet og glede her på Lekeplassen og i OT-Baren.🌹🌹 Tusen❤️takk 🐶🥰 det er veldig koselig av dere. Jeg digger å være her med dere når jeg kan, og jeg digger dere🥰 Så i dag vil jeg gi dere roser🌹🌹 Og siden jeg glemte å gi roser i går har jeg to roser 🌹🌹 å gi bort, så det blir en til hver av dere 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 det er veldig koselig av dere. Jeg digger å være her med dere når jeg kan, og jeg digger dere🥰 Så i dag vil jeg gi dere roser🌹🌹 Og siden jeg glemte å gi roser i går har jeg to roser 🌹🌹 å gi bort, så det blir en til hver av dere 🐶🥰 Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig varme i hjertene våre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Rapporter Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig varme i hjertene våre.🥰🥰 Det ble jeg også 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Det ble jeg også 🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Rapporter Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): 🥰🥰 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar Rapporter Del Skrevet 6. februar gir den her til al her 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Rapporter Del Skrevet 6. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): gir den her til al her Tusen❤️takk 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar MR SPEED skrev (5 timer siden): gir den her til al her Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 🥰🥰 Trippelure skrev (5 timer siden): 🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 6. februar Rapporter Del Skrevet 6. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 🥰🥰 🥰🥰 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 🥰🥰 🥰🥰 STØTTES 100% av MR SPEED @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (5 timer siden): STØTTES 100% av MR SPEED @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar I dag vil jeg gi 3 roser 🌹🌹🌹 (har ikke gitt rose på 3dager) til @Entern siden han er så flink til å tegne og dikte historier 🐶🥰 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Jeg vil gi roser til @Trippelure 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar MR SPEED skrev (56 minutter siden): Jeg vil gi roser til @Trippelure Tusen❤️takk 😄 Det var snilt av deg! Håper du får en fin dag, og en enda bedre dag i morgen med sushi 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Trippelure skrev (4 timer siden): I dag vil jeg gi 3 roser 🌹🌹🌹 (har ikke gitt rose på 3dager) til @Entern siden han er så flink til å tegne og dikte historier 🐶🥰 Så snillt 😊😊😊 Tusen takk 🧡 du får en rose av meg og fordi du er så snill og koselig, og en ekstra rose til valpen🐶🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar Trippelure skrev (5 timer siden): Tusen❤️takk 😄 Det var snilt av deg! Håper du får en fin dag, og en enda bedre dag i morgen med sushi 🍀☘️🐶🥰 🥰🥰 Entern skrev (3 timer siden): Så snillt 😊😊😊 Tusen takk 🧡 du får en rose av meg og fordi du er så snill og koselig, og en ekstra rose til valpen🐶🌹🌹 MR SPEED skrev (6 timer siden): Jeg vil gi roser til @Trippelure Trippelure skrev (8 timer siden): I dag vil jeg gi 3 roser 🌹🌹🌹 (har ikke gitt rose på 3dager) til @Entern siden han er så flink til å tegne og dikte historier 🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Entern skrev (3 timer siden): Så snillt 😊😊😊 Tusen takk 🧡 du får en rose av meg og fordi du er så snill og koselig, og en ekstra rose til valpen🐶🌹🌹 Tusen❤️takk, det er hyggelig🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. februar Rapporter Del Skrevet 8. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): 🥰🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 🌹🌹🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. februar Trippelure skrev (1 minutt siden): Tusen❤️takk, det er hyggelig🐶🥰 Trippelure skrev (Akkurat nå): 🌹🌹🐶🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå