Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Roser til @Trippelure for vi synes at han er en snill og grei bruker, og vi synes at han sprer mye positivitet og glede her på Lekeplassen og i OT-Baren.🌹🌹

Tusen❤️takk 🐶🥰 det er veldig koselig av dere. Jeg digger å være her med dere når jeg kan, og jeg digger dere🥰 Så i dag vil jeg gi dere roser🌹🌹 Og siden jeg glemte å gi roser i går har jeg to roser 🌹🌹 å gi bort, så det blir en til hver av dere 🐶🥰 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Tusen❤️takk 🐶🥰 det er veldig koselig av dere. Jeg digger å være her med dere når jeg kan, og jeg digger dere🥰 Så i dag vil jeg gi dere roser🌹🌹 Og siden jeg glemte å gi roser i går har jeg to roser 🌹🌹 å gi bort, så det blir en til hver av dere 🐶🥰 

Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene skikkelig varme i hjertene våre.🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 timer siden):

I dag vil jeg gi 3 roser 🌹🌹🌹 (har ikke gitt rose på 3dager) til @Entern siden han er så flink til å tegne og dikte historier 🐶🥰

Så snillt 😊😊😊 Tusen takk 🧡 du får en rose av meg og fordi du er så snill og koselig, og en ekstra rose til valpen🐶🌹🌹

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 timer siden):

Tusen❤️takk 😄 Det var snilt av deg! Håper du får en fin dag, og en enda bedre dag i morgen med sushi 🍀☘️🐶🥰

🥰🥰

Entern skrev (3 timer siden):

Så snillt 😊😊😊 Tusen takk 🧡 du får en rose av meg og fordi du er så snill og koselig, og en ekstra rose til valpen🐶🌹🌹

MR SPEED skrev (6 timer siden):

Jeg vil gi roser til @Trippelure

IMG_3986.jpeg

Trippelure skrev (8 timer siden):

I dag vil jeg gi 3 roser 🌹🌹🌹 (har ikke gitt rose på 3dager) til @Entern siden han er så flink til å tegne og dikte historier 🐶🥰

Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...