N-4K0 Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig 🥳 Og siden jeg ikke har gitt roser siden mandag, så får alle sammen 5 roser 🌹🌹🌹🌹🌹hver av meg 🐶🥰 Fem fina röda rosor vill jag ge dig tillbaka 🥰🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Fem fina röda rosor vill jag ge dig tillbaka 🥰🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 Tusen❤️takk 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Jag trodde @N-4K0 fanns bara, bara i himmelen Men nu har vi en @N-4K0 her hos oss I rosetråden 🌹🌹🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Rapporter Del Skrevet 3. februar Entern skrev (3 minutter siden): Jag trodde @N-4K0 fanns bara, bara i himmelen Men nu har vi en @N-4K0 her hos oss I rosetråden 🌹🌹🌹🌹 😆😃🥳🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (9 timer siden): Helt enig 🥳 Og siden jeg ikke har gitt roser siden mandag, så får alle sammen 5 roser 🌹🌹🌹🌹🌹hver av meg 🐶🥰 Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Entern skrev (9 timer siden): Å tusen takk😊☺️👍 Her får du fem roser du og: 🌹🌹🌹🌹🌹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar Trippelure skrev (7 timer siden): 😆😃🥳🐶🥰 Entern skrev (7 timer siden): Jag trodde @N-4K0 fanns bara, bara i himmelen Men nu har vi en @N-4K0 her hos oss I rosetråden 🌹🌹🌹🌹 Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Trippelure skrev (8 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 N-4K0 skrev (8 timer siden): Fem fina röda rosor vill jag ge dig tillbaka 🥰🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Nå vil jeg gi søndagsroser til alle generelt og @Maskinfører & Frida & Tuss spesielt 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 4 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (14 minutter siden): Nå vil jeg gi søndagsroser til alle generelt og @Maskinfører & Frida & Tuss spesielt 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Tusen❤️takk og helt enig 😊 Dagens rose 🌹 går til @Maskinfører 🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk og helt enig 😊 Dagens rose 🌹 går til @Maskinfører 🐶🥰 Entern skrev (2 timer siden): Nå vil jeg gi søndagsroser til alle generelt og @Maskinfører & Frida & Tuss spesielt 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Entern skrev (7 timer siden): Nå vil jeg gi søndagsroser til alle generelt og @Maskinfører & Frida & Tuss spesielt 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Tusen takk det varmer 🌹🌹🌹🌹🌹😻😻😻😻🥰🥰🥰🥰😊😊😊😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (7 timer siden): Tusen❤️takk og helt enig 😊 Dagens rose 🌹 går til @Maskinfører 🐶🥰 Tusen takk det varmer ❤️ 😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer ❤️ 😊😊😻😻🐶🐶🥰🥰 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. februar Rapporter Del Skrevet 4. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): 😊😻😻🐶🥰 😊😊😻😻😻🐶🐶🐶🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Roser til alle og en spesielt stor en til @Maskinfører og Frida og Tuss 🌹 Entern skrev (På 3.2.2024 den 12.20): Jag trodde @N-4K0 fanns bara, bara i himmelen Men nu har vi en @N-4K0 her hos oss 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar N-4K0 skrev (29 minutter siden): Roser til alle og en spesielt stor en til @Maskinfører og Frida og Tuss 🌹 Tusen takk det varmer 🥰🥰😻😻🌹🌹 Frida og Tuss takker også 😻😻 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar N-4K0 skrev (5 timer siden): Roser til alle og en spesielt stor en til @Maskinfører og Frida og Tuss 🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Maskinfører skrev (5 timer siden): Tusen takk det varmer 🥰🥰😻😻🌹🌹 Frida og Tuss takker også 😻😻 🥰🥰🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰🌹🌹 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Trippelure skrev (På 3.2.2024 den 9:50 AM): Helt enig 🥳 Og siden jeg ikke har gitt roser siden mandag, så får alle sammen 5 roser 🌹🌹🌹🌹🌹hver av meg 🐶🥰 Tusen takk tusen takk @Trippelure 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar Maskinfører skrev (5 timer siden): 🥰🥰🌹🌹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. februar Rapporter Del Skrevet 5. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): 🥰🥰 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå