MR SPEED Skrevet 24. januar Del Skrevet 24. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 24.1.2025 den 13.42): Støttes 100% av oss.🌹🌹♥️♥️ Nå hvil jeg roser så monner til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 26. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Forfatter Del Skrevet 24. januar MR SPEED skrev (4 timer siden): Nå hvil jeg roser så monner til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Tusen Takk, nå ble vi varme og glade i hjertene våre.🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar Del Skrevet 26. januar (endret) @Maskinfører savner deg nå hvil deg good bedring roser nå…. mange roser her nå til deg da Endret 26. januar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar Forfatter Del Skrevet 26. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): @Maskinfører savner deg nå hvil deg good bedring roser nå…. mange roser her nå til deg da Støttes 100% av oss.🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Takk for tidvis heftig diskusjon de siste dagene, jeg fikk migrene å trakk meg ut av tråden rett før den ble stengt. Håper dere får en fin kveld, og ei god helg. Ingen vonde følelser fra min side. Dagens rose går til @leticia og @Kassettspiller 🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Forfatter Del Skrevet 31. januar Duriello skrev (1 minutt siden): Takk for tidvis heftig diskusjon de siste dagene, jeg fikk migrene å trakk meg ut av tråden rett før den ble stengt. Håper dere får en fin kveld, og ei god helg. Ingen vonde følelser fra min side. Dagens rose går til @leticia og @Kassettspiller 🌹🌹 Vi ønsker deg også en fin fredag og en god helg @Duriello♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi ønsker deg også en fin fredag og en god helg @Duriello♥️♥️ Takk det samme @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️ Her er en ekstra dagens rose til dere, siden dere er så hyggelige. 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Forfatter Del Skrevet 31. januar Duriello skrev (Akkurat nå): Takk det samme @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) ❤️ Her er en ekstra dagens rose til dere, siden dere er så hyggelige. 🌹 Vi sier Hjertelig Tusen Takk.♥️♥️ Og så gir vi deg også Dagens Rose siden vi synes at du er så snill og grei.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) Takk @Duriello sender 🌹tilbake til deg. Sender også en 🌹til @knopflerbruce @Orion666 @skaftetryne32 @Capitan Fracassa @Atib Azzad @Gavekort Endret 1. februar av leticia lagt til 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Forfatter Del Skrevet 1. februar leticia skrev (17 minutter siden): Takk @Duriello sender 🌹tilbake til deg. Sender også en 🌹til @knopflerbruce @Orion666 @skaftetryne32 @Capitan Fracassa @Atib Azzad @Gavekort Vi sender deg også Dagens Rose for at du var så snill og grei og besøkte denne fine tråden vår her.🌹🌹@leticia 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Vi sender deg også Dagens Rose for at du var så snill og grei og besøkte denne fine tråden vår her.🌹🌹@leticia Samme til dere, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🌹🩷 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. februar Forfatter Del Skrevet 1. februar leticia skrev (17 minutter siden): Samme til dere, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 🌹🩷 Tusen Takk, nå ble vi glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Hvil 2 roser til de 2 her CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Endret 15. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar MR SPEED skrev (2 timer siden): Hvil 2 roser til de 2 her CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Tusen Takk, det varmer hjertene våre.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 10:37 Del Skrevet lørdag kl 10:37 Sviskepott skrev (15 minutter siden): @MR SPEED Tusen takk @Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet lørdag kl 12:17 Del Skrevet lørdag kl 12:17 Du er dem verdt alle sammen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:44 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 12:44 Sviskepott skrev (2 timer siden): @MR SPEED Støttes 100% av oss.♥️♥️🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå