MR SPEED Skrevet 13. januar Del Skrevet 13. januar Hvil gi en rose for han er glad sjø mat fisk å det @Alfred_A 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar Forfatter Del Skrevet 13. januar MR SPEED skrev (44 minutter siden): Hvil gi en rose for han er glad sjø mat fisk å det @Alfred_A Støttes 100% av oss.🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet fredag kl 18:19 Del Skrevet fredag kl 18:19 Hvil gi roaser til de over her 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:38 Forfatter Del Skrevet fredag kl 18:38 MR SPEED skrev (18 minutter siden): Hvil gi roaser til de over her Tusen Takk, nå ble vi glade.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16 timer siden Del Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 17.1.2025 den 19.38): Tusen Takk, nå ble vi glade.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15 timer siden Forfatter Del Skrevet 15 timer siden MR SPEED skrev (50 minutter siden): 🌹🌹♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden): 🌹🌹♥️♥️ Gir good natt 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Forfatter Del Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (17 minutter siden): Gir good natt 🌹 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 Vi ønsker deg en Godnatt SPEEDY.🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Jeg er ikke så vant i denne tråden, men vil gjerne gi dagens rose til @Duriello 🌹og til @Orion666 🌹 3 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden leticia skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke så vant i denne tråden, men vil gjerne gi dagens rose til @Duriello 🌹og til @Orion666 🌹 Eh, det var litt uventet.. Mange takk! 😅 2 Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden leticia skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke så vant i denne tråden, men vil gjerne gi dagens rose til @Duriello 🌹og til @Orion666 🌹 Så hyggelig og uventet. Tusen takk og det samme tilbake til @leticia🌹 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden Vi vil gi Dagens Rose til @Millennium-Blå for du har ikke vært aktiv her på Diskusjon på kjempelenge. Og vi savner deg her.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Orion666 skrev (5 minutter siden): Så hyggelig og uventet. Tusen takk og det samme tilbake til @leticia🌹 Takk 🩷 2 Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Siden Orion ga en i retur, så er det på sin plass at jeg gjør det samme. Takk for praten idag @leticia🌹 2 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Duriello skrev (3 minutter siden): Siden Orion ga en i retur, så er det på sin plass at jeg gjør det samme. Takk for praten idag @leticia🌹 Takk det samme 🩷 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå