Entern Skrevet 25. februar Del Skrevet 25. februar N-4K0 skrev (På 23.2.2024 den 1:45 AM): Koserose til folket! 🌹 N-4K0 skrev (8 timer siden): Er du innom og leser? Ta med deg en rose! 😊 🌹 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar On 18.2.2024 at 4:07 PM, MR SPEED said: Hvil gi @SVK2 en rose fra alle oss Tusen takk! On 18.2.2024 at 6:26 PM, Entern said: Støttes 🌹 Tusen takk! On 18.2.2024 at 7:19 PM, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Tusen takk! 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar (endret) N-4K0 skrev (22 timer siden): Er du innom og leser? Ta med deg en rose! 😊 🌹 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden): Tusen Takk, og det støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️🌹🌹 Tusen❤️takk 🐶🥰 Støttes av meg også, og siden jeg ikke har gitt rose på 8 dager, skal alle få en bukett hver med 8 roser av meg 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🐶🥰 Endret 26. februar av Trippelure 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar SVK2 skrev (1 time siden): Tusen takk! Tusen takk! Tusen takk! Endelig får vi litt livstegn her! Åssen går det hos deg, @SVK2? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Forfatter Del Skrevet 26. februar SVK2 skrev (3 timer siden): Tusen takk! Tusen takk! Tusen takk! ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Forfatter Del Skrevet 26. februar Trippelure skrev (2 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Støttes av meg også, og siden jeg ikke har gitt rose på 8 dager, skal alle få en bukett hver med 8 roser av meg 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🐶🥰 Tusen Takk, og det støttes 100% av Cassidy Tvillingene.♥️♥️🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar SVK2 skrev (7 timer siden): Tusen takk! Tusen takk! Tusen takk! Veldig hyggelig å se deg SVK 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Trippelure skrev (6 timer siden): Tusen❤️takk 🐶🥰 Støttes av meg også, og siden jeg ikke har gitt rose på 8 dager, skal alle få en bukett hver med 8 roser av meg 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 🐶🥰 Tusen takk 😊 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar On 26.2.2024 at 10:55 AM, Sviskepott said: Endelig får vi litt livstegn her! Åssen går det hos deg, @SVK2? Bare bra. On 26.2.2024 at 4:53 PM, Entern said: Veldig hyggelig å se deg SVK 😊 Flott å se dere igjen også! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Forfatter Del Skrevet 27. februar SVK2 skrev (2 timer siden): Bare bra. Flott å se dere igjen også! Cassidy Tvillingene er også glade for å se deg her på Diskusjon vår gode venn @SVK2♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Hvil gi en rose til de som ønsket meg GOOD bedring 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. februar Forfatter Del Skrevet 27. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hvil gi en rose til de som ønsket meg GOOD bedring Tusen Takk, Og Cassidy Tvillingene vil gi deg Dagens Roser også. For du fortjener roser, og mange Godbedring hilsener.🌹🌹♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Gir dagens rose til de som siterte meg sist 🔝😍🥰❤️😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (1 time siden): Gir dagens rose til de som siterte meg sist 🔝😍🥰❤️😃 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gir deg Roser tilbake vi vår gode venn @MR SPEED♥️♥️🌹🌹 1 Lenke til kommentar
SVK2 Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar 17 hours ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said: Cassidy Tvillingene er også glade for å se deg her på Diskusjon vår gode venn @SVK2♥️♥️ Tusen takk! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar SVK2 skrev (6 timer siden): Tusen takk! ♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar Del Skrevet 28. februar Hvil gi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) den rosa her. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. februar Forfatter Del Skrevet 28. februar MR SPEED skrev (6 minutter siden): Hvil gi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) den rosa her. Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk.🌹🌹♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. februar Del Skrevet 29. februar MR SPEED skrev (21 timer siden): Hvil gi @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) den rosa her. Det fortjener de 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå