Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar N-4K0 skrev (19 minutter siden): Tre roser og klemmer til @Maskinfører 🌹🌹🌹 og bonusroser til alle 🥰🌹 Entern skrev (10 minutter siden): Helt enig, tre roser & tre klemmer til @Maskinfører & kattene 🌹🌹🌹 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Dagens rose går til @Sviskepott 4 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (5 timer siden): Dagens rose går til @Sviskepott Tusen takk skal du ha, @MR SPEED. Jeg er veldig glad i blomster og snuser på dagsens rose i fulle magedrag. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Entern skrev (6 timer siden): Helt enig, tre roser & tre klemmer til @Maskinfører & kattene 🌹🌹🌹 Tusen takk det varmer og Frida og Tuss hilser tilbake takker de også 🌹🌹🌹😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar N-4K0 skrev (6 timer siden): Tre roser og klemmer til @Maskinfører 🌹🌹🌹 og bonusroser til alle 🥰🌹 Tusen takk det varmer og Frida og Tuss hilser tilbake takker de også 🌹🌹🌹😻😻 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (9 timer siden): Dagens rose går til @Sviskepott Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (10 timer siden): Dagens rose går til @Sviskepott Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Støttes 🌹 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Entern skrev (7 minutter siden): Støttes 🌹 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar MR SPEED skrev (10 timer siden): Dagens rose går til @Sviskepott Helt enig 😊 og jeg glemte å gi rose i går, så da blir det 2 roser 🌹🌹 i dag til @Sviskepott 🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): Helt enig 😊 og jeg glemte å gi rose i går, så da blir det 2 roser 🌹🌹 i dag til @Sviskepott 🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Tusen takk alle snille rosegivere. Jeg setter pris på dem alle. *klemmer og roser til samtlige* 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Tusen takk alle snille rosegivere. Jeg setter pris på dem alle. *klemmer og roser til samtlige* Cassidy Tvillingene synes at du er snill og god og grei, så vi mener at du fortjener mange Roser.🌹🌹🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Massevis av takk. Jeg skal ta med hyggelige ord i drømmene, for nå er det jammen tid for senga igjen. Natta alle sammen. Hygg dere og vær enige. Stort sett. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. januar Forfatter Del Skrevet 27. januar Sviskepott skrev (1 minutt siden): Massevis av takk. Jeg skal ta med hyggelige ord i drømmene, for nå er det jammen tid for senga igjen. Natta alle sammen. Hygg dere og vær enige. Stort sett. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @Sviskepott😴😴💤💤🥱🥱 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører med ønske om at han snart skal finne livshåp og glede igjen 🍀☘️🐶🥰 1 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (18 minutter siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører med ønske om at han snart skal finne livshåp og glede igjen 🍀☘️🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Trippelure skrev (2 timer siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @Maskinfører med ønske om at han snart skal finne livshåp og glede igjen 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk for rose 🌹🌹Livshåp ? Det er a livshåp en er for mye å gjøre 😯 tia strekker ikke til 🐶🥰 1 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Ja 🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. januar Forfatter Del Skrevet 28. januar Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk for rose 🌹🌹Livshåp ? Det er a livshåp en er for mye å gjøre 😯 tia strekker ikke til 🐶🥰 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 🌹🌹 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. januar Del Skrevet 28. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå