N-4K0 Skrevet 8. januar Rapporter Del Skrevet 8. januar Maskinrose til Fører! Nei... rose til Maskinfører! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar N-4K0 skrev (9 timer siden): Maskinrose til Fører! Nei... rose til Maskinfører! Støttes av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 8. januar Rapporter Del Skrevet 8. januar Ja, en 🌹 til @Maskinfører fra meg og valpen min 🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, en 🌹 til @Maskinfører fra meg og valpen min 🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, en 🌹 til @Maskinfører fra meg og valpen min 🐶🥰 Takk det varmer 🥰🥰 rose tilbake til dere 🌹🌹🐶🥰 3 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Rapporter Del Skrevet 9. januar Rosende rose til Maskinføreren nok en gang 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar N-4K0 skrev (2 minutter siden): Rosende rose til Maskinføreren nok en gang 🌹 Støttes helt 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar 🌹 til @Maskinfører igjen 👷♂️ 4 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @N-4K0 siden han er så flink til å gi roser til Maskinfører, høflig og morsom å leke med her på lekeplassen 😊🐶🥰 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar N-4K0 skrev (3 timer siden): 🌹 til @Maskinfører igjen 👷♂️ Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 Trippelure skrev (1 time siden): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @N-4K0 siden han er så flink til å gi roser til Maskinfører, høflig og morsom å leke med her på lekeplassen 😊🐶🥰 Støttes også 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar Rapporter Del Skrevet 10. januar N-4K0 skrev (6 timer siden): 🌹 til @Maskinfører igjen 👷♂️ Tusen takk det varmer 🌹😳 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar Ny dag og ny rose til @Maskinfører med de beste ønsker 🌹 Trippelure skrev (På 10.1.2024 den 10.41): I dag vil jeg gi en rose 🌹 til @N-4K0 siden han er så flink til å gi roser til Maskinfører, høflig og morsom å leke med her på lekeplassen 😊🐶🥰 Tusen takk for vennligheten 🥰 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar N-4K0 skrev (5 timer siden): Ny dag og ny rose til @Maskinfører med de beste ønsker 🌹 Tusen takk for vennligheten 🥰 Tusen takk det varmer 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar HVIL GI DEN ROSE BUKETEN HER 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 @Maskinfører 😃 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (59 minutter siden): HVIL GI DEN ROSE BUKETEN HER 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 @Maskinfører 😃 Ja, masse roser 🌹 til @Maskinfører 😊🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. januar Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, masse roser 🌹 til @Maskinfører 😊🐶🥰 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹 MR SPEED skrev (1 time siden): HVIL GI DEN ROSE BUKETEN HER 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 @Maskinfører 😃 Cassidy Tvillingene er 100% enige.🌹🌹 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (2 timer siden): Ja, masse roser 🌹 til @Maskinfører 😊🐶🥰 Tusen takk det varmer 🌹😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar MR SPEED skrev (3 timer siden): HVIL GI DEN ROSE BUKETEN HER 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 @Maskinfører 😃 Tusen takk det varmer 🌹😀 samme tilbake 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer 🌹😊🐶🥰 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 11. januar Rapporter Del Skrevet 11. januar Trippelure skrev (1 time siden): 🐶🥰 🐶😻🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå