Gå til innhold

Falt ut da det ble kaldt: – Ekstremt uansvarlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quote

– Tilfellet du refererer til her virker å være relatert til et spesielt tilfelle for en eldre generasjon ovner, hvor vi er i dialog med noen fåtalls kunder. Selv om dette er et lite antall, og alle våre ovner varmer uavhengig om de er koblet via app eller brukes manuelt, er vi ikke fornøyd før hver eneste kunde er tilfreds

De er kanskje i dialog med et fåtall kunder, men det er fordi resten for lengst har gitt opp å kontakte support.


Siste avsnitt vet jeg ikke hva skal bety at en gang. At ovnene ikke varmer når de er koblet i app er jo hele problemet artikkelen handler om. Mine ovner virket ikke online i snart to måneder, før de ble migrert. Etter migrering, har de jevnlig lyste rødt med "off" i display, og falt ut av appen. Når dette skjer, kan ikke wifi skrus av, og eneste mulighet for å bruke de manuelt, er å fabrikk resete de.


Det artige da, er at eneste prosessen som virker for å få de inn i appen igjen med en wifi router laget etter 2005, kunne vært skrevet av Kafka, og innebærer blant annet to mobiler og hotspot.

Endret av likferd
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (16 timer siden):

Det er mye fornuft i å isolere seg fra denne galskapen, og kjøre så mye som mulig offline.

Apper å online har definitivt blitt et rødt flagg for meg, så lenge det ikke er en pc av et eller andre slaget. Ovnen er superduper, men appen den funker ikke , og har ikke funka på over ett år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...