VULPES ZERDA Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 En tråd der vi kan innrømme hva enn det skulle være. Jeg er lei vinteren allerede, gleder meg til våren. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg har ikke kommet skikkelig i gang med juleforberedelsene, bortsett fra handlingen da. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg elsker mørketiden, men er allerede lei snøen. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg har ikke begynt å pakke inn julegavene enda. Det er ingen krise, for jeg har bare noen få å gi til, men burde likevel får det gjort. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg er veldig glad ferien min starter i morgen for jobben har vært stressete og rotete siste måneden og jeg har vært litt ueffektiv 😥 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 10. januar Del Skrevet 10. januar Noen ganger angrer jeg på at jeg skaffet meg hund. Det er hår OVERALT, uansett hvor mye jeg støvsuger, tørker støv, bruker klesruller/børster og vasker Og blir litt lei meg av det, for jeg liker å lage mat og bake, og dele det med andre. Men er veldig redd for at andre skal få hundehår i maten, da det er ekkelt Jeg er veldig glad i valpen min da 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. januar Del Skrevet 11. januar Min lille innrømmelse er at jeg begynner så smått og like @Trippelure. Han virker en grei kar og henge med. 🤗 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå