Nasjonalisten Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Kan bytte hvit med brun på noen setninger i traileren? ''Hva er det farligste dyret i verden?'' ''um.. haier?'' ''Brune mennesker, når de føler seg ubekvem, ubekvemme brune mennesker skaper veldig mye problemer for oss, derfor jobber vi for å bekjempe brun ubekvemhet hver dag.'' *viser en ''brune tårer''-måler som nærmer seg rødt* Hva ville skjedd med noen som forsøkte det motsatte? Det er som å høre på en hilbilly fra 1950. Det er godt mulig man lager en slik trailer for å piske opp rasehat og få folk til å snakke om det, men er det greit? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. desember 2023 Del Skrevet 19. desember 2023 2023, hvor Karens klikker på grunn av en filmtittel. 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Maury skrev (På 19.12.2023 den 1:43 AM): 2023, hvor Karens klikker på grunn av en filmtittel. Får håpe de ikke hører om filmen "Svidd Neger". 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 On 19.12.2023 at 1:26 AM, Nasjonalisten said: Hva ville skjedd med noen som forsøkte det motsatte? Da hadde ikke satiren fungert. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Satire er tydeligvis fremmedord for nasjonalister. Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 25. desember 2023 Del Skrevet 25. desember 2023 Nasjonalisten skrev (På 19.12.2023 den 1.26): Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Kan bytte hvit med brun på noen setninger i traileren? ''Hva er det farligste dyret i verden?'' ''um.. haier?'' ''Brune mennesker, når de føler seg ubekvem, ubekvemme brune mennesker skaper veldig mye problemer for oss, derfor jobber vi for å bekjempe brun ubekvemhet hver dag.'' *viser en ''brune tårer''-måler som nærmer seg rødt* Hva ville skjedd med noen som forsøkte det motsatte? Det er som å høre på en hilbilly fra 1950. Det er godt mulig man lager en slik trailer for å piske opp rasehat og få folk til å snakke om det, men er det greit? Spørsmålet er heller hvor dette plager deg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå